Moderator: Moderafo's
kwebbel schreef:dat is wel balen![]()
![]()
en gaat ze straks al naar school dan of is ze een van de velen die net te jong is voor groep 1 dus als ze bijna 5 is naar groep 1 gaat ?
*kuch* dat wist ik helemaal niet joh.. kan wel zien dat ik nog geen kinderen hebpaprikameisje2 schreef:kwebbel schreef:dat is wel balen![]()
![]()
en gaat ze straks al naar school dan of is ze een van de velen die net te jong is voor groep 1 dus als ze bijna 5 is naar groep 1 gaat ?
tegenwoordig wordt er naar het kind gekeken, niet meer na de grnes van october! die is sowieso verlegt naar 1 januari, dus ze zit direct al in groep 1! en zou dus na de zomervakantie door gaan na groep 2.
paprikameisje2 schreef:kwebbel schreef:dat is wel balen![]()
![]()
tegenwoordig wordt er naar het kind gekeken, niet meer na de grnes van october! die is sowieso verlegt naar 1 januari, dus ze zit direct al in groep 1! en zou dus na de zomervakantie door gaan na groep 2.
LauraC schreef:Volgens mij zag ik een heel klein wit puntje net onder het tandvlees (rechtsonder) vanochtend! Ik hoop dat de tand pas op zaterdag echt doorkomt anders is manlief mega teleurgesteld
Memmem schreef:paprikameisje2 schreef:kwebbel schreef:dat is wel balen![]()
![]()
Dat is niet op alle scholen, hier wordt de 1 oktobergrens nog netjes aangehouden.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 75 gasten