Refoweb kids deel6

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

LauraC
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor LauraC » 22 sep 2008 09:34

Goed hoor PPM! Michael heeft nu een nieuwe fascinatie: de speen van de fles. Iedere tien seconden trekt hij de fles uit zijn mond en gaat uitgebreid met de speen zitten spelen. Melk spuit dan overal dus ik moet hem in een soort van worstelgreep houden om maar te zorgen dat die fles fatsoenlijk leegkomt. Hij heeft trouwens ook een blauwe plek op zijn voorhoofd van het botsen! Hij kruipt nu achteruit en rolt overal en soms staat er wel eens wat in de weg. Voel me echt een slechte moeder met zo'n gehavend kind. Maar...hij neemt geregeld de kruippositie aan: knietjes onder buik, armen gestrekt. Hoop dat hij het onder de knie heeft als z'n papa vrijdag terug komt. De eerste dag/nacht alleen zit er op. Michael heeft zich, op een klein incident tijdens het koken gisteren na, voorbeeldig gedragen. Ik weet nu meteen wat een voorrecht het was om manlief 3 maanden lang thuis te hebben! Petje af voor jullie dames :mrgreen:

pol
Majoor
Majoor

Berichtdoor pol » 22 sep 2008 09:44

Wij zijn weer terug van vakantie. Wat een zooitje brengt dat met zich mee. Lieve help!!! 't Lijkt wel een verhuizing, ga gauw rommel opruimen en de fotos hebben jullie nog tegoed!

kwebbel
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor kwebbel » 22 sep 2008 10:33

Het lijk wel of kinderen iedere week een andere sensatie uitvinden :shock: pff....
@pol: en hoe ging de vakantie met kids? Waar ben je naar toe geweest?
¯`v´¯)
`•.¸.•´
¸.•´¸.•´*)
(¸.•´ (¸.•´*..¸¸.•´¯`• Groetjes...

paprikameisje2
Generaal
Generaal

Berichtdoor paprikameisje2 » 22 sep 2008 10:35

wat goed!! al kruippositie!!

ow.. en bulten en blauwe plekken horen er echt bij hoor! hij is gewoon lekker ondernemend!

wat leuk!! die speen! :) zit hij ook met zijn wijsvingertje nu overal aan te purken??

pol
Majoor
Majoor

Berichtdoor pol » 22 sep 2008 10:45

We zijn naar Frankrijk geweest, Vendee (ligt aan de atlantische kust onder bretagne. Met de kids ging het prima. Alleen Annemiek is bijna 4 en is echt aan school toe. Niet luisteren, blijven emmeren, heel jaloers. Weet niet of dat een periode is als ze bijna 4 is, maar we werden er af en toe helemaal gek van!

kwebbel
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor kwebbel » 22 sep 2008 10:47

dat is wel balen :? :(
en gaat ze straks al naar school dan of is ze een van de velen die net te jong is voor groep 1 dus als ze bijna 5 is naar groep 1 gaat ?
¯`v´¯)
`•.¸.•´
¸.•´¸.•´*)

paprikameisje2
Generaal
Generaal

Berichtdoor paprikameisje2 » 22 sep 2008 10:51

kwebbel schreef:dat is wel balen :? :(
en gaat ze straks al naar school dan of is ze een van de velen die net te jong is voor groep 1 dus als ze bijna 5 is naar groep 1 gaat ?

tegenwoordig wordt er naar het kind gekeken, niet meer na de grnes van october! die is sowieso verlegt naar 1 januari, dus ze zit direct al in groep 1! en zou dus na de zomervakantie door gaan na groep 2.

kwebbel
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor kwebbel » 22 sep 2008 10:52

paprikameisje2 schreef:

tegenwoordig wordt er naar het kind gekeken, niet meer na de grnes van october! die is sowieso verlegt naar 1 januari, dus ze zit direct al in groep 1! en zou dus na de zomervakantie door gaan na groep 2.
*kuch* dat wist ik helemaal niet joh.. kan wel zien dat ik nog geen kinderen heb :mrgreen: vroeger was het idd allemaal anders..
¯`v´¯)
`•.¸.•´
¸.•´¸.•´*)

pol
Majoor
Majoor

Berichtdoor pol » 22 sep 2008 10:56

Ze wordt 3 oktober 4 en morgenochtend mag ze alvast gaan wennen! Aan de ene kant; je sluit een periode af dat ze heel de dag rond om je heen hangt, Aan de andere kant de vlag uit want ze is er hard aan toe! en ik ook

mirjan25
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor mirjan25 » 22 sep 2008 11:53

mijn neefje is bijna 1 jaar en heeft ook nog geen tanden dussss :wink:
Wie een brug legt naar een ander, kan altijd heen en terug.

LauraC
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor LauraC » 22 sep 2008 12:10

Volgens mij zag ik een heel klein wit puntje net onder het tandvlees (rechtsonder) vanochtend! Ik hoop dat de tand pas op zaterdag echt doorkomt anders is manlief mega teleurgesteld :mrgreen:

Haai
Kolonel
Kolonel
Contacteer:

Berichtdoor Haai » 22 sep 2008 12:23

Timon heeft heel lang een enorme bobbel op z'n kaak gehad voordat de tand doorkwam. En zo te zien blijft het voorlopig bij één tandje, verder geen bobbeltje ofzo te zien. De arts van het CB ging vorige week voelen of er nog ergens eentje doorkwam, stiekem hoopte ik dat Timon toen mooi even z'n ene tand in d'r vinger zou zetten :P

Timon begint ook steeds meer lol te krijgen in het zelf gaan staan, probleem is alleen dat hij zich daardoor soms in de meest onmogelijke posities wurmt. Dan hoor ik hoop gegil en is het dus de bedoeling dat ik hem even kom redden :mrgreen:

Memmem
Moderator

Berichtdoor Memmem » 22 sep 2008 12:28

paprikameisje2 schreef:

Dat is niet op alle scholen, hier wordt de 1 oktobergrens nog netjes aangehouden.

liefje
Majoor
Majoor

Berichtdoor liefje » 22 sep 2008 12:43

LauraC schreef:Volgens mij zag ik een heel klein wit puntje net onder het tandvlees (rechtsonder) vanochtend! Ik hoop dat de tand pas op zaterdag echt doorkomt anders is manlief mega teleurgesteld :mrgreen:

Dat kan nog wel even duren als je nu alleen nog maar een puntje voelt ;)
Bij Danique duurde het wel weken :) Denk dus wel dat je man het meemaakt :D

Ansje
Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Berichtdoor Ansje » 22 sep 2008 13:08

Memmem schreef:
paprikameisje2 schreef:

Dat is niet op alle scholen, hier wordt de 1 oktobergrens nog netjes aangehouden.

Hier ook!
Oordeelt niet, opdat gij niet geoordeeld wordt.

Terug naar “Archief”