Echt een gaaf geboortekaartje zeg! Vind em alleen wel heftig door de knalrode verf.
Moderator: Moderafo's
*Annet* schreef:LauraC schreef:Nou ja, hij kreeg twee minuten in de gang en moest daarna sorry zeggen. Dat deed hij dus niet en dat vond ze wel best. Terwijl ik juist zoiets had van: sorry zeggen of knuffel geven of gewoon niet spelen! Zeker als je tot twee keer toe iemand bijt! Maakt mij niets uit, dat bijten, ik ben volwassen maar ik denk wel vijf keer na voordat ik mijn rug toekeer als hij met Michael aan het spelen is
Dat gedrag is zeker niet normaal hoor! Maar ook niet van de moeder. Kijk, een kind van 2,5 kan niet snappen wat wel en niet mag en zeer doet. Die moeder had in moeten grijpen. Ik weet wel, als mijn kind zo had gedaan bij die van een ander dat ze dus echt wel in de gang of zelfs in de bed werden gezet. Je gaat bij een baby toch geen stok in de mond duwen???!!!![]()
Sorry zeggen zie ik eigenlijk het nut niet zo van in want ze weten toch niet wat ze zeggen en menen er geen drol van. Ze zeggen het omdat het moet van hun moeder.
Evelien schreef:dan pak jij dat jongetje toch gewoon aan?
LauraC schreef:Ik was ook totaal niet onder de indruk van dat gedrag! Maar goed, zit nu wel met dilemma want zij hadden ons uitgenodigd...nu moet ik ze natuurlijk wel terug uitnodigen...maar dat joch vernielt m'n hele huis!
Gebruikers op dit forum: Google Adsense [Bot] en 52 gasten