liefie schreef:dunne ''gebreide'' trui met wiebertjes erop in blauw grijs en roze.
Vind dat echt geweldige truien met van die wiebertjes. Heb dr vorige week 1 gekocht voor me pa met blauw, grijs en paars. Met grijs met wit gestreept overhemd. Hij vond het ook nog mooi

Was vorige week eventjes bij de Miss etam, zag aantal leuke rokken, maar ik ga echt geen €50 - €60 voor een rok betalen. Voel me dan echt zo'n zuinig iemand, maar ik vind het gewoon teveel geld voor n rok. Meestal heb ik ze wel meerdere zeisoenen aan, maar het gebeurd ook wel dat ik het zeisoen erna denk van nouja waarom heb ik die nou gekocht. Wil voor de winter een spijkerrok en denk iets van een bruin rokje hebben. Verder heb ik eigenlijks nog wel genoeg rokken. Moet meer dingen voor erop hebben. Alleen dat vind ik vaak een ramp, heb meestal wel iets in gedachten wat ik hebben wil maar dan kan ik dat nergens vinden, of ik zie het maar dan vind ik het veel te duur

Wat voor kleding hebben jullie nu aan? Vind het voor de zomerkleren te fris worden, maar om nu al winterkleren aan te doen..... nog een beetje te..... Doe nog wel ns een shirt met lange mouwen onder een polo ofzo, magoed loop nu eigenlijks alleen maar in dezelfde kleren

Wie weet misschien waar ze mooie glanspanty's hebben in maat 48-50?
M'n schoenengarderobe;
- witte oude instappers (droeg ik meestal op me werk)
- witte lakinstappers
- witte instappers met gekruisd elastieke bandje
- witte crocs
- aquablauwe crocs
- sandalen (draag ze alleen nooit)
- rose gympen
- wandelschoenen
- teenslippers
- slippers
- bruine laarzen met veters
- bruine suede laarzen (draag ze alleen nooit)
- zwarte laarzen
- zwarte laarzen met hak (draag ze alleen nooit)