kleding enzo (2)

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

*Annette*
Majoor
Majoor

Berichtdoor *Annette* » 16 sep 2008 13:37

liefie schreef:dunne ''gebreide'' trui met wiebertjes erop in blauw grijs en roze.

Vind dat echt geweldige truien met van die wiebertjes. Heb dr vorige week 1 gekocht voor me pa met blauw, grijs en paars. Met grijs met wit gestreept overhemd. Hij vond het ook nog mooi :lol:. Zwarte broek met krijtstreep eronder, en hij heeft weer een stelletje :wink:. Bij de H&M zag ik ze ook voor kinderen, was met me broertjes aan het winkelen, maar beiden wouden ze ze absoluut niet :(, en ik vond ze juist zo leuk :P.

Was vorige week eventjes bij de Miss etam, zag aantal leuke rokken, maar ik ga echt geen €50 - €60 voor een rok betalen. Voel me dan echt zo'n zuinig iemand, maar ik vind het gewoon teveel geld voor n rok. Meestal heb ik ze wel meerdere zeisoenen aan, maar het gebeurd ook wel dat ik het zeisoen erna denk van nouja waarom heb ik die nou gekocht. Wil voor de winter een spijkerrok en denk iets van een bruin rokje hebben. Verder heb ik eigenlijks nog wel genoeg rokken. Moet meer dingen voor erop hebben. Alleen dat vind ik vaak een ramp, heb meestal wel iets in gedachten wat ik hebben wil maar dan kan ik dat nergens vinden, of ik zie het maar dan vind ik het veel te duur :roll:. Volgende week maar een shoppen. Of ik zie wat leuks, en ben ik bang dat het me niet staat. Van de week kniekousen gekocht, vind het bij andere altijd leuk staan, net boven de laarzen zo'n randje eruit..... ze waren niet duur dus ik dacht ik probeer het gewoon een keer.

Wat voor kleding hebben jullie nu aan? Vind het voor de zomerkleren te fris worden, maar om nu al winterkleren aan te doen..... nog een beetje te..... Doe nog wel ns een shirt met lange mouwen onder een polo ofzo, magoed loop nu eigenlijks alleen maar in dezelfde kleren :oops:. Onder veel shirtjes past een shirt met lange mouwen niet.

Wie weet misschien waar ze mooie glanspanty's hebben in maat 48-50?

M'n schoenengarderobe;
- witte oude instappers (droeg ik meestal op me werk)
- witte lakinstappers
- witte instappers met gekruisd elastieke bandje
- witte crocs
- aquablauwe crocs
- sandalen (draag ze alleen nooit)
- rose gympen
- wandelschoenen
- teenslippers
- slippers
- bruine laarzen met veters
- bruine suede laarzen (draag ze alleen nooit)
- zwarte laarzen
- zwarte laarzen met hak (draag ze alleen nooit)
Wat de toekomst brengen moge........

meissie88

Berichtdoor meissie88 » 16 sep 2008 13:43

*Annette* schreef:
Wie weet misschien waar ze mooie glanspanty's hebben in maat 48-50?

Bij Hans Textiel...

Haai
Kolonel
Kolonel
Contacteer:

Berichtdoor Haai » 16 sep 2008 13:51

Hmm, hoeveel paar schoenen ik heb? Geen idee. Niet extreem veel geloof ik als ik hier zo die lijstjes zie :wink: Laarzen heb ik vorig jaar nog een paar in de uitverkoop gekocht en een paar van m'n zusje gehad die ze gekocht had maar toch niet zo geschikt vond (en ik vind ze super :D ) dus voor dit seizoen heb ik geen nieuwe nodig.

Ik heb vorige week bij de H&M nog een mooie blazer gekocht, E9,- :D Een rokje uit de nieuwe collectie erbij, nu nog een keer een leuk shirjte of blousje eronder en ik heb weer wat voor de zondag deze winter.

Panty's heb ik altijd van Zeeman, ik weet alleen niet tot welke maat die gaan.

ChupaChups
Sergeant
Sergeant

Berichtdoor ChupaChups » 16 sep 2008 14:07

@ Annet: mooie panty's hebben ze idd bij Zeeman. Vind ze mooier en beter dan Hema bijv. Bij V&D hebben ze ook mooie.

Lalage
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor Lalage » 16 sep 2008 14:08

*Annette* schreef:Wat voor kleding hebben jullie nu aan? Vind het voor de zomerkleren te fris worden, maar om nu al winterkleren aan te doen..... nog een beetje te..... Doe nog wel ns een shirt met lange mouwen onder een polo ofzo, magoed loop nu eigenlijks alleen maar in dezelfde kleren :oops:. Onder veel shirtjes past een shirt met lange mouwen niet.

Ik loop ook steeds in hetzelfde: een T-shirt met een dunne capuchontrui erover, van dat laatste heb ik er twee. Als ik ga fietsen doe ik de trui uit en mijn jas aan, want anders krijg ik het weer te warm. Erg logisch dus ;)

Heidebloem
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor Heidebloem » 16 sep 2008 14:39

Vind deze tijd van het jaar ook erg lastig. Als de zon schijnt is het warm, komt er een wolk, sta ik te rillen. 's Morgens op de fiets zou ik mijn handschoenen wel aan willen, op m'n werk is een shirt met korte mouwen nog prima.

Draag nu vaak dunne vesten, rits open, rits dicht, even uit, weer aan..

Wanneer trekken jullie je winterjas weer aan?
Mijn moeder heeft altijd de gekke 'regel' om pas in de herfstvakantie de winterjas tevoorschijn te halen. We steken er nu de gek mee.
AfbeeldingAfbeelding

Evelien
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Evelien » 16 sep 2008 14:50

vandaag voor het eerst m'n winterjas aan getrokken.

Daatje123

Berichtdoor Daatje123 » 16 sep 2008 15:53

Met dit weer vind ik een legging echt handig! Maar denk dat de panty's niet zo lang meer duren :( . Verder heb ik vandaag een polo aan met shirt met lange mouwen. Of ik draag een blousje. Verder vind ik het wel lastig. Moet een stukje fietsen (koud) maar sta ook in een snikhete trein die bomvol is (heel warm). Heb nu een soort van tussendoor jasje aan. Colbertje met dikke voering achtig (vaag :roll: ).

Panty's.... laarzenjacht :( . Wie weet iets waar ze laarzen hebben voor hele dunne kuiten? Ik hou altijd zoveel over... Vorig jaar mooie gekocht bij mannfield in de opruiming, die waren normaal 180 euro. Kheb eigenlijk geen zin om die voor 180 in het zwart te halen. Ze hebben ze nam. standaard in de collectie. En verder had ik vorig jaar zwarte stretchlaarzen, maar die zijn kapot.

Schoenen:
- zwarte laarzen (kapot)
- bruine laarzen
- creme lakschoentjes 2x dezelfde (1voor net en 1 voor gewoon)
- wit met rode schoentjes voor thuis enz
- zilverkleurige schoentjes met een bandje om de enkel
- witte schoenen
- zwarte schoenen met een bandje
- trouwschoenen (moet ik nog laten verven, maar waar?)
- teenslippers

Dat was het dan wel.

Mijn man heeft:
- bruine schoenen (aan vervanging toe)
- zwarte trouwschoenen
- gympen
- zwarte klusschoenen
- pantoffels voor in de kluskamer in ons huis

Heidebloem
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor Heidebloem » 16 sep 2008 16:06

Daatje, ik heb hetzelfde probleem. Kan ook geen fatsoenlijke laars vinden met smalle kuitmaat.
AfbeeldingAfbeelding

Daatje123

Berichtdoor Daatje123 » 16 sep 2008 16:10

Dat wordt samen shoppen :lol: . Vorig jaar was ik geslaagd bij Tango (strech laarzen) en Mannfield opruiming.

Heidebloem
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor Heidebloem » 16 sep 2008 16:11

Ik zal moeten wachten tot ik weer eens in een fatsoenlijke stad ben met diverse schoenenwinkels. Hier in het dorp ben ik al uitgekeken en uitgepast.
AfbeeldingAfbeelding

Daatje123

Berichtdoor Daatje123 » 16 sep 2008 16:20

Ik struin meestal Utrecht af. Dolcis, Mannfield, Tango oa. Op de gracht zit een heel rijtje en ook in de straat zelf. Nu nog even tijd zien te vinden om te gaan kijken. Want... laarzen gaat niet lang meer duren vrees ik.

Jannoek
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Jannoek » 16 sep 2008 16:20

vaak moet je 't niet van de ketens hebben, daar hebben ze in de meeste gevallen alleen 'standaard' maten.

Op www.duoboots.nl hebben ze laarzen in 21 kuitmaten, maar das ook wel best prijzig... ;)
Volgens mij moet je gewoon 's kijken bij een zelfstandige schoenenzaak, mn as schoonzusje heeft ook hele dunne kuiten en is in zo'n zaak geslaagd.

Succes :)

Jannoek
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Jannoek » 16 sep 2008 16:25

Trouwens, op de website van omoda (omoda.nl) staat bij verschillende laarzen kuitwijdte 'small'. Je kunt ze daar gratis laten bezorgen en weer terugsturen, als er geen filiaal in de buurt is super handig!

Evelien
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Evelien » 16 sep 2008 16:44

waarom zijn laarsen zo schrikbarend duur?

nou dan worden het gewoon ballerina's onder m'n jurkje op m'n 1e trouwdag. Vindt het geen gezicht maar ik ga geen 200 euro uitgeven voor laarsen. Of ik moet ergens laarsen onder de 100 euro kunnen vinden.

Terug naar “Archief”