Refoweb kids deel6

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

Juultje77
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor Juultje77 » 15 sep 2008 20:25

Juliëtte is ook verkouden en hangerig. Ze hangt heel de dag aan me....
als ik wegloop begint ze te huilen. Ik denk dat het ook van tandjes is.

AikonGirl
Majoor
Majoor

Berichtdoor AikonGirl » 15 sep 2008 20:44

Hier ook een verkouden meisje..

M'n man heeft vorige week rode hond gehad,
dus ik hoop maar dat zij het niet krijgt!

bloempie
Majoor
Majoor

Berichtdoor bloempie » 16 sep 2008 11:53

Zo hier weer eens een update van mij.

Thomas is echt een handenbindertje aan het worden. Zodra het even kan, loopt ie weg van huis. Aangezien de buitenboel geverft wordt, staat de poort nog wel eens open en dan is ie gelijk weg. Hij kijkt niet op of om.... Van de week was ik aan het koken en opeens zag ik Thomas niet meer en de poort weer eens open. Ik kijken, maar hij was in geen velden of wegen te bekennen. Niet in de steeg, niet op straat... Hoor ik opeens een buurman van een aantal huizen verder: ´Hé wat doe jij hier in de tuin?´ Stond ie daar heel eigenwijs te kijken...
De babytijd is nu dus echt definitief voorbij...!
Thomas 19-06-2007
Sarah 30-04-2009

LauraC
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor LauraC » 16 sep 2008 12:28

bloempie schreef:Zo hier weer eens een update van mij.

Thomas is echt een handenbindertje aan het worden. Zodra het even kan, loopt ie weg van huis. Aangezien de buitenboel geverft wordt, staat de poort nog wel eens open en dan is ie gelijk weg. Hij kijkt niet op of om.... Van de week was ik aan het koken en opeens zag ik Thomas niet meer en de poort weer eens open. Ik kijken, maar hij was in geen velden of wegen te bekennen. Niet in de steeg, niet op straat... Hoor ik opeens een buurman van een aantal huizen verder: ´Hé wat doe jij hier in de tuin?´ Stond ie daar heel eigenwijs te kijken...
De babytijd is nu dus echt definitief voorbij...!

Eng! Je moet nu echt ogen in je achterhoofd hebben...voor je het weet is hij dus weg. En krijgen we nog een foto van Thomas op pad?

lammetje
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor lammetje » 16 sep 2008 13:03

zoo hier ben ik ook weer eens. Heb niet zoveel zin en tijd voor de pc dus moet mn aandacht nu helemaal verdelen. Maar de meiden slapen :mrgreen:

Sarah ontwikkelt prima volgens mij, ze doet van alles en vind ook alles eigenlijk wel leuk. Puzzelen, tekenen, duplo, poppen, foto's kijken enz... hoor toch reacties op dr lengte dat ze groot is, ik heb alleen zelf geen idee hoe ze op 'de lijn' zit, moet met 2 jaar naar het cb, moest eigenlijk deze week ook maar heb de afspraak af gezet. Moet al zo vaak voor Eva lynn dat ik niet nog voor Sarah ook heen en weer ga lopen terwijl ze over 4 maanden alweer moet...
Eva Lynn doet het ook prima!! Gelukkig doet ze het goed op de bv, ze is ondertussen alweer 5110 gram!!!! Bijna 1 kg aangekomen in een maand tijd dus dat is netjes. Vandaag alweer 1 maand :shock: Moet dus weer foto's maken vandaag 8)

Sarah vind dr nog steeds geweldig lief, kusjes knuffels ed vliegen heel de dag richting Eva Lynn, maar soms is ze ook wat onvoorzichtig dus we moeten ze samen in de gaten houden!

Bloempie: vervelend dat hij de tuin uit kan lopen, als het straks weer 'normaal' is en de poort dicht blijft scheelt het je een hoop opletten denk.

Wat leuk dat Danique kan lopen!!! Goed hoor!! Voor jou ook wel makkelijk (alhoewel..... soms.....weglopen/rennen :mrgreen: ) Vond het toen echt prettig dat Sarah liep, ga je makkelijker met de fiets weg enzo :)
Overigens is ze Sarah helemaal voorbij met dr gewicht, die zit aan de 11 kg ongeveer nu (zelf thuis gewogen)

heb ook leuke foto's gezien!!!

Vervelend al die zieken, hier gelukkig nog niks gemerkt. beterschap iig!

Haai
Kolonel
Kolonel
Contacteer:

Berichtdoor Haai » 16 sep 2008 13:17

Leuk lammetje, even een update van je meiden. Ben stiekem wel een beetje benieuwd naar foto's eigenlijk :wink:

Heidebloem
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor Heidebloem » 16 sep 2008 14:49

Ik ben op zoek naar een achterzitje voor op mijn fiets. Heb al een voorzitje van Bobike.

Aangezien ik alleen mijn nichtjes en andere oppaskindjes erin vervoer, wil ik er graag eentje die je er makkelijk even afhaalt en weer erop zet.
Maar ik heb een aluminium bagagedrager, dus die van GMG bijvoorbeeld zijn niet geschikt.

Het lijkt me leuk weer eentje van Bobike, past een beetje bij elkaar, maar vraag me af of die gemakkelijk te verwijderen/plaatsen is.

Wie heeft een advies? Overigens wordt het waarschijnlijk marktplaats, want die dingen zijn aardig prijzig.
AfbeeldingAfbeelding

Tuinfluiter
Majoor
Majoor

Berichtdoor Tuinfluiter » 16 sep 2008 15:33

@Heidebloem,
Wij hebben ook 2 stoeltjes van marktplaats.
Het stoeltje wat voorop zit krijg ik er heel moeilijk af, maar het stoeltje achterop gaat er zo hup af, ze zijn ook allebei van Bobike.
Ik weet niet of dat bij iedereen is dat het stoeltje voorop zo moeilijk eraf gaat.
Maar verder zijn ze super en via mp lekker goedkoop.

Heidebloem
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor Heidebloem » 16 sep 2008 16:10

Bij het stoeltje voorop moet ik wel kracht zetten en flink trekken, maar het kan zonder gereedschap en daar gaat het me om. Er zit wel zo'n pennetje bij, om stelen te voorkomen, maar dat heb ik er nooit in zitten.
AfbeeldingAfbeelding

bloempie
Majoor
Majoor

Berichtdoor bloempie » 16 sep 2008 16:13

Hier is dan: Thomas aan de wandel!
Afbeelding

Betrapt!
Afbeelding
Thomas 19-06-2007
Sarah 30-04-2009

LauraC
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor LauraC » 16 sep 2008 16:14

Hee leuk! Een update van Lammetje :)
Michael en ik zijn vanmiddag op visite geweest bij een jongetje van 2 1/2. Is het normaal dat kinderen van die leeftijd zo aggressief zijn of ligt het aan het individu? Ik ben twee keer redelijk hard in mijn hand gebeten omdat hij zijn zin niet kreeg (namelijk: op Michael's speen sabbelen). En hij duwde een houten stok in Michael's mond die dus begon te kokhalzen en overstuur werd en toen ging hij ook nog eens heel de tijd op Michael zitten en dan niet aardig ook! Ik vond het zo zielig voor de moeder! Wat kun je daar nou eens aan doen...

Evelien
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Evelien » 16 sep 2008 16:14

wat een lekker ding.

Juultje77
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor Juultje77 » 16 sep 2008 16:17

Lekker ondeugende foto's, Bloempie!

LauraC: Lijkt me niet echt normaal gedrag :roll:

liefje
Majoor
Majoor

Berichtdoor liefje » 16 sep 2008 16:18

Juultje77 schreef:Lekker ondeugende foto's, Bloempie!

LauraC: Lijkt me niet echt normaal gedrag :roll:

bloempie
Majoor
Majoor

Berichtdoor bloempie » 16 sep 2008 16:20

LauraC schreef:Hee leuk! Een update van Lammetje :)
Michael en ik zijn vanmiddag op visite geweest bij een jongetje van 2 1/2. Is het normaal dat kinderen van die leeftijd zo aggressief zijn of ligt het aan het individu? Ik ben twee keer redelijk hard in mijn hand gebeten omdat hij zijn zin niet kreeg (namelijk: op Michael's speen sabbelen). En hij duwde een houten stok in Michael's mond die dus begon te kokhalzen en overstuur werd en toen ging hij ook nog eens heel de tijd op Michael zitten en dan niet aardig ook! Ik vond het zo zielig voor de moeder! Wat kun je daar nou eens aan doen...

Dit komt bij mij eerder over als abnormaal gedrag. Tuurlijk zijn kinderen op die leeftijd egocentrisch maar dat betekent niet dat daar zulke agressiviteit bij hoort. Gaf die moeder wel straf o.i.d.?
Thomas 19-06-2007
Sarah 30-04-2009

Terug naar “Archief”