Juliëtte is ook verkouden en hangerig. Ze hangt heel de dag aan me....
als ik wegloop begint ze te huilen. Ik denk dat het ook van tandjes is.
Moderator: Moderafo's
bloempie schreef:Zo hier weer eens een update van mij.
Thomas is echt een handenbindertje aan het worden. Zodra het even kan, loopt ie weg van huis. Aangezien de buitenboel geverft wordt, staat de poort nog wel eens open en dan is ie gelijk weg. Hij kijkt niet op of om.... Van de week was ik aan het koken en opeens zag ik Thomas niet meer en de poort weer eens open. Ik kijken, maar hij was in geen velden of wegen te bekennen. Niet in de steeg, niet op straat... Hoor ik opeens een buurman van een aantal huizen verder: ´Hé wat doe jij hier in de tuin?´ Stond ie daar heel eigenwijs te kijken...
De babytijd is nu dus echt definitief voorbij...!
LauraC schreef:Hee leuk! Een update van Lammetje![]()
Michael en ik zijn vanmiddag op visite geweest bij een jongetje van 2 1/2. Is het normaal dat kinderen van die leeftijd zo aggressief zijn of ligt het aan het individu? Ik ben twee keer redelijk hard in mijn hand gebeten omdat hij zijn zin niet kreeg (namelijk: op Michael's speen sabbelen). En hij duwde een houten stok in Michael's mond die dus begon te kokhalzen en overstuur werd en toen ging hij ook nog eens heel de tijd op Michael zitten en dan niet aardig ook! Ik vond het zo zielig voor de moeder! Wat kun je daar nou eens aan doen...
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 62 gasten