Moderator: Moderafo's

MissF schreef:Vier mensen op ‚‚n dag die zeggen: tjonge, je buik groeit wel heel hard.
Fijn Sterretje, dat het goed gaat, en Lammetje trouwens ook!

"
 "

al hebben we de tweede tweedehands gekocht, speciaal voor het onderstel waar de maxi cosi op past, en omdat er ook een wandelwagenbak bij zat).
 al hebben we de tweede tweedehands gekocht, speciaal voor het onderstel waar de maxi cosi op past, en omdat er ook een wandelwagenbak bij zat).

MissF schreef:Oja, en iedereen vraagt of ik geen tweeling krijg, omdat ik zo'n dikke buik heb. Nouja, volgens mij is het er echt ‚‚n

) 25 cm ook ergens heen. Het zal allemaal wel. Als het kindje maar ter wereld komt, levend, dat vind ik het belangrijkste
 ) 25 cm ook ergens heen. Het zal allemaal wel. Als het kindje maar ter wereld komt, levend, dat vind ik het belangrijkste 

Ik wil over een week of 6 a 7 echt klaar zijn, dan kan mijn rug al dat geklus volgens mij toch echt niet meer aan
 Ik wil over een week of 6 a 7 echt klaar zijn, dan kan mijn rug al dat geklus volgens mij toch echt niet meer aan 

En volgens mij wordt die kamer echt helemaal super geweldig. Helemaal geen standaard babykamer, en dat is helemaal de bedoeling
 En volgens mij wordt die kamer echt helemaal super geweldig. Helemaal geen standaard babykamer, en dat is helemaal de bedoeling  Anders ligt dat arme kindje met 3 jaar nog in een babykamer, dat wil ik helemaal niet. Dus het wordt gewoon heel modern. Nouja, nu maar hopen dat het echt zo wordt als ik hoop
 Anders ligt dat arme kindje met 3 jaar nog in een babykamer, dat wil ik helemaal niet. Dus het wordt gewoon heel modern. Nouja, nu maar hopen dat het echt zo wordt als ik hoop  
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 51 gasten