Berichtdoor 88alries88 » 12 sep 2008 10:40
Eh..de dagindeling heb ik gedaan en aan mn vriend laten zien. Die was akkoord!
Wij zitten heel erg over het defintief aantal daggasten te zooien. Er is 1 stel waarvan ik heel erg twijfel of ik die meeneem de hele dag. Het is van mijn kant, dus mn vriend vind dat ik zelf moet weten of ik dat doe. Maar ik vind het erg lastig. Vooral omdat het een vriendin is waar ik vroeger wel veel mee omging met nog een andere vriendin. Met die laatste vriendin heb ik nog steeds veel contact, maar met haar niet echt veel meer. Af een toe een berichtje via mail/hyves en verder niet. Als we binnenkort de sleutel krijgen komt ze wel langs zegt ze, maar ja, ik weet gewoon dat ze dat bij alle stelletjes uit hun kerk doen om dan een kaart te ontvangen voor de bruiloft. Daar wordt namelijk ontzettend over gekletst binnen hun gemeente. (dat zij zich zo gedragen) Ik weet dat ze gezegd heeft dat ze niet verwacht dat ze een hele dag meemag, maar ja, ikzelf zou dat zelf ook niet zeggen als ik zoiets niet zeker weet. Bleehhh...erg lastig!
Kerkdienst is bij ons trwns om 14.00 uur. Vind ik helemaal niet erg, want die officiele gedeeltes ben ik het liefst zo veel mogelijk met alleen daggasten. Iedereen is welkom hoor, maar ik voel me denk ik erg opgelaten als de hele kerk vol zou zitten.
As long as You loved me, there's no mountain I can't climb!