Tuinfluiter schreef:@Vlinder,
Hoe is het met jou en je kinders?
Gaat het nog goed op je werk?
Hoi
Ik ben al even niet online geweest en dacht net ik zal eens even gaan kijken hoe het op RW is
Maar het gaat goed met mij en de kinderen.
Op het moment heb ik het mega druk op mijn werk omdat de nieuwe wintercollectie er is en dat merk je meteen.
Wel een heerlijk voldaan gevoel aan het eind van de dag maar ook erg moe.
Zelf heb ik weer een stel mooie laklaarzen voor mezelf gezien en meteen meegenomen

( zoooo verslavend al die schoenen en laarzen

)
Joshua en Merel vinden het erg leuk op school en het gaat ook goed.
Timo word steeds wijzer en gaat ook veel duidelijker praten
Met Joshua tobben we wel erg op het moment vooral in de opvoeding.
Hij is zeer moeilijk in zijn gedrag, vraagt veel negatieve aandacht en aan afspraken houden kan hij zich niet.
Ook is hij snel van slag als iets anders gaat dan gepland en zo zijn er meerdere dingen om op te noemen.
Op school en bij de BSO merken ze ook dat hij 'anders' is dan andere kinderen van zijn leeftijd en aangezien ADHD en PDD NOS voorkomt aan beide kanten van de familie hebben we besloten om hem te laten onderzoeken.
We zijn nu in dat traject gestapt ( na verwijzing van de huisarts) en zo hopen we meer duidelijkheid te krijgen en handvaten te krijgen in het opvoeden.
Het is niet dat we hem meteen een stempel op willen drukken en ik zeg ook niet dat het ADHD is maar er is wel wat aan de hand en voor ons als ouders is het gewoon moeilijk om mee om te gaan.
Ik ga me klaarmaken voor mijn werk dus zal eventueel vanvond weer reageren