Galateia schreef:@TJ: WAUW
Je bent echt een ander mens (aan de buitenkant dan)! Wat een verschil, en wat een doorzettingsvermogen.
Het is helemaal niet vreemd, hoor, dat je kan balen van je lichaam, en dan met name je buik... zelf baal ik daar ook vaak van. En ja, ik heb gewoon maatje 38. Maar sommige dingen zijn van toepassing op vrouwen met alle kledingmaten!
En zoals ik al aangaf: ook de slankere vrouw kan niet elke mooie jurk aan! Wat je tegen die tijd kan overwegen, wanneer je buik niet zo plat wordt als je misschien zou willen, is gewoon kijken naar het model jurk(je). Ik heb namelijk best vaak jurkjes aan, maar dan met een verhoogde taille. Dan zit de taille net onder je borsten zeg maar. En dat valt altijd schitterend en mijn niet zo platte buik is dan 'onzichtbaar'. Het heeft gewoon te maken met hoe je figuur is, en dat is bij elke vrouw weer anders.
TJ Geweldig goed gedaan.
Ook respect.
Wat galateia schrijft herken ik ook. Ook ik kan na al dat afvallen balen van m'n buik en m'n vetrolLETJE. Ik moet ook regelmatig door m'n moeder en mezelf gecorrigeerd worden van: je bent niet dik dus kan je het ook niet zijn en ook niet lijken.
Ook ik kijk nog regelmatig in de spiegel of in de winkelruit of ik niet 'dik' ben. Ook ik ben nog aan het vechten om niet teveel te eten en me gewicht te houden. Ik heb maat 36/38 en ben 25 kilo kwijt.
Het is heerlijk en voelt goed en ik zou nooit meer terug willen.
voordat ik afviel baalde ik ook wel van m'n buik etc, maar doordat je er mee bezig bent zie je het gewoon nog meer....en erger je er aan.
Probeer naar veel foto's te kijken van voor je afvallen. Ik walg dan ook van mezelf. Gelukkig is mijn hele smaak veranderd en houd ik van veel dingen niet meer, een voordeeltje.
Ook in deze moeilijke periode van even niet afvallen gewoon volhouden....!! Laat de moed niet zakken. Je hebt al zoveel vorderingen geboekt, de rest komt ook vanzelf. Je kan het, dat heb je bewezen!
Soms baal ik van het schoonheidsideaal en alle romslomp eromheen, en ik kan soms ook jaloers worden op mensen die van alles kunnen eten maar niet dik worden. Maar goed die hebben weer andere dingen
Afvallers sterkte....
Alles komt goed, hoe dan ook. Zo niet, dan toch!