Of je maakt van een tekening van Milan een papieren bakje, waar je vervolgens een zeepje of wat snoepies of iets anders in doet.
Je gaat ff naar de Action en daar zijn genoeg kleine dingetjes.

Moderator: Moderafo's
LauraC schreef:Wij hebben voor twee nachtjes in september een cottage geboekt. Michael gaat dan in zijn kampeerbedje slapen. Raden jullie aan om hem daar vast aan te wennen door bv een middagslaapje erin te doen of niet?
En evenwie heeft Terdege 24 gelezen met het interview van een vrouw die naar Schotland is ge-emigreerd en daar nu in de Free Presbyterian Church kerkt? Ik zou graag willen weten wat erin staat...
LauraC schreef:Wij hebben voor twee nachtjes in september een cottage geboekt. Michael gaat dan in zijn kampeerbedje slapen. Raden jullie aan om hem daar vast aan te wennen door bv een middagslaapje erin te doen of niet?
En evenwie heeft Terdege 24 gelezen met het interview van een vrouw die naar Schotland is ge-emigreerd en daar nu in de Free Presbyterian Church kerkt? Ik zou graag willen weten wat erin staat...
pol schreef:Tuinfluiter schreef:@LauraC
Dat heb ik gelezen van die vrouw.
Ze is heel positef over Schotland en zeker over de kerk daar, het is echt wel haar thuisland geworden.
Gaat ze naar het zelfde kerkgenootschap als jij LauraC.
Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 9 gasten