Refoweb kids deel6

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

mirjan25
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor mirjan25 » 27 aug 2008 10:08

Of je maakt een bladwijzer en laat daar Milan iets optekenen ofzo.

Of je maakt van een tekening van Milan een papieren bakje, waar je vervolgens een zeepje of wat snoepies of iets anders in doet.
Je gaat ff naar de Action en daar zijn genoeg kleine dingetjes. :wink:
Wie een brug legt naar een ander, kan altijd heen en terug.

LauraC
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor LauraC » 27 aug 2008 11:20

Wij hebben voor twee nachtjes in september een cottage geboekt. Michael gaat dan in zijn kampeerbedje slapen. Raden jullie aan om hem daar vast aan te wennen door bv een middagslaapje erin te doen of niet?
En even off topique-smile wie heeft Terdege 24 gelezen met het interview van een vrouw die naar Schotland is ge-emigreerd en daar nu in de Free Presbyterian Church kerkt? Ik zou graag willen weten wat erin staat...

AikonGirl
Majoor
Majoor

Berichtdoor AikonGirl » 27 aug 2008 11:27

Ik zou 'm zeker laten wennen.

Bij mijn moeder "slaapt" Ilona ook altijd in een campingbedje.
Maar ze ziet het helemaal niet als een bed, gaat lekker spelen, en dan huilen als ze het zat is.
Alleen als het pikdonker in die kamer is, trapt ze er wel eens in, en gaat lekker slapen. :clown:

Tuinfluiter
Majoor
Majoor

Berichtdoor Tuinfluiter » 27 aug 2008 11:30

@LauraC
Dat heb ik gelezen van die vrouw.
Ze is heel positef over Schotland en zeker over de kerk daar, het is echt wel haar thuisland geworden.

liefie
Generaal
Generaal

Berichtdoor liefie » 27 aug 2008 11:36

LauraC schreef:Wij hebben voor twee nachtjes in september een cottage geboekt. Michael gaat dan in zijn kampeerbedje slapen. Raden jullie aan om hem daar vast aan te wennen door bv een middagslaapje erin te doen of niet?
En even off topique-smile wie heeft Terdege 24 gelezen met het interview van een vrouw die naar Schotland is ge-emigreerd en daar nu in de Free Presbyterian Church kerkt? Ik zou graag willen weten wat erin staat...

Ik heb het gelezen maar volgens mij ligt die terdege bij mijn ouders als ik hem vind wil ik het wel mailen?

rosekapje
Majoor
Majoor
Contacteer:

Berichtdoor rosekapje » 27 aug 2008 11:38

Ik zou hem ook zeker proberen te laten wennen aan het campingbed. Hier is het meestal een drama in het campingbed. Toen wij in mei op vakantie waren en in het huisje een campingbed hadden gehuurd. ging het goed, nog nooit zo goed geslapen, je snapt het niet. Christiaan slaapt dan gewoon in ee groot bed, dat doet hij thuis ook al een hele poos.

@ Laura, kheb het nog niet gelezen, ik krijg ze altijd achteraf van mijn moeder. Misschien kan je het artikel opvragen via hun site?
Wees sterk en moedig. Sidder niet en wordt niet verschrikt. want de Here, uw God, is met u, overal waar u gaat (Jozua 1:9)

LauraC
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor LauraC » 27 aug 2008 11:42

Helaas moet je lid zijn van de Erdee media groep om dat soort dingen te kunnen lezen online, en ik heb geen abonnement ofzo. Daar baal ik altijd zo van want in lees de Terdege met plezier. Helaas is het te duur om hier een abonnement te nemen, zeker nu ik niet meer werk.
@Liefie: graag!

liefie
Generaal
Generaal

Berichtdoor liefie » 27 aug 2008 11:45

Ik heb mijn ma even gebeld en die terdege ligt bij hun ik haal hem morgen op en dan mail ik het naar jou oke?

Evelien
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Evelien » 27 aug 2008 11:52

LauraC schreef:Wij hebben voor twee nachtjes in september een cottage geboekt. Michael gaat dan in zijn kampeerbedje slapen. Raden jullie aan om hem daar vast aan te wennen door bv een middagslaapje erin te doen of niet?

is wel handig om hem even te laten wennen. Desnoods laat je hem een keer 1 nachtje er in slapen. En je kunt zowieso al vast s'middags met het dutje er in laten slapen. Ik hoor het wel vaker. Het gezin waar ik werk (particulier) hebben zo'n ding (wat jij pas liet zien, soort tent geval). Zij gaan twee weken naar Canada en die nemen dat soort tent mee om hun dochtertje daarin te laten slapen. Nu gaat ze het al de middagen doen om haar er aan te laten wennen en een keer s'nachts.

pol
Majoor
Majoor

Berichtdoor pol » 27 aug 2008 12:27

Tuinfluiter schreef:@LauraC
Ze is heel positef over Schotland en zeker over de kerk daar, het is echt wel haar thuisland geworden.

Gaat ze naar het zelfde kerkgenootschap als jij LauraC.

LauraC
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor LauraC » 27 aug 2008 12:39

pol schreef:
Tuinfluiter schreef:@LauraC

Gaat ze naar het zelfde kerkgenootschap als jij LauraC.

Nee, dat niet, dat genootschap is te ver weg voor ons (drie kwartier rijden). Maar ik was wel benieuwd hoe zij het leven in Schotland vindt...

trijntjejohanna
Generaal
Generaal

Berichtdoor trijntjejohanna » 27 aug 2008 20:39

*verwijderd*
Laatst gewijzigd door trijntjejohanna op 29 aug 2008 06:55, 1 keer totaal gewijzigd.

mirjan25
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor mirjan25 » 27 aug 2008 21:12

@ TJ kan het me wel voorstellen dat dit je teleursteld!! Als je eigen kleinkind jarig is, probeer je toch wel even te komen! Das voor Milan toch ook veel leuker!

Heb je verder wel goede band met hun?
Wie een brug legt naar een ander, kan altijd heen en terug.

pol
Majoor
Majoor

Berichtdoor pol » 28 aug 2008 06:15

TJ wat vervelend, maar probeer het van je af te zetten en geef Milan een knalfeest!!!

trijntjejohanna
Generaal
Generaal

Berichtdoor trijntjejohanna » 28 aug 2008 06:38

*verwijderd*
Laatst gewijzigd door trijntjejohanna op 29 aug 2008 06:56, 1 keer totaal gewijzigd.

Terug naar “Archief”