De was doe ik tussendoor. Soms doe ik meerdere dagen over het hele huis.
Mijn man doet bijna niets, hij kookt 's zondags, en als we allebei gewerkt hebben en ik heb gekookt dan ruimt hij de boel op.
Hij is wel van de plantjes bijhouden (daar heb ik niks mee), en van alle klusjes. Maar verder niets. Ik ben al blij alstie eens thuis is. Daar genieten we dan van, wat een troep het ook is. Dat ruim ik wel weer een keer op. Op zaterdag doen we meestal niks tegenwoordig. Dat is onze enige vrije dag (als ik weer niet hoef te werken). Dan doen we gewoon waar we zin in hebben, uit eten gaan, rondje winkels doen, sociaal doen met vrienden enzo.
Als mijn man, als ons kindje er is, 1 doordeweekse dag thuis is, zal hij denk ik ook eerder iets meer doen. Dan werkt hij waarschijnlijk 32 uur (hoop ik), en ik 24. Dan vind ik nog dat ik meer moet doen, maar kunnen we het eerlijker verdelen. Nu werk ik 28 uur en hij 50 tot 60. Dan zou ik het raar vinden als hij iets in het huishouden moest doen.
(oja, hij stofzuigt vaak in het weekend een keertje, omdat ik dat geen twee keer in de week wil doen, dat vertik ik, dus doet hij het