Haha, mijn man maakt het allemaal totaal niks uit.
Al vond hij de spullen die ik had gekocht echt heel leuk. En is hij ook niet van de beertjes en poesjes op de muur
Maar verder...al is hij wel blij dat ik niet teveel eraan uit wil geven. Dat wil hij al helemaal niet. Ik ben daar wat makkelijker in, maar hij doet het liever met gekregen en opgeknapte spulletjes. Dus daarin zijn we gelukkig wel gelijk.
Het gevolg is wel dat ik er veel meer over nadenk dan hij.
Hij zegt alleen maar:' Ik begrijp niet dat mensen zoveel geld voor zo'n baby uitgeven, wat een onzin! Die babywinkels kunnen alles vragen wat ze willen, want alle aanstaande ouders denken dat het perfect moet zijn, want stel dat er iets mis gaat.' Dat vindt hij dus onzin.
Nee, een doopjurk zal er niet komen. Een maxi cosi zal wel moeten, omdat we een kinderwagen hebben die niet mee in de auto kan, en we dus voor in de auto een onderstel voor een maxi cosi willen. Maar al die keurmerken, ik heb er weinig mee hoor. Mijn opa maakte zelf het bedje voor zijn kinderen, er is nooit iets gebeurd. Die maxi cosi's van toen deden het prima, waarom nu opeens niet meer? En er kan iets gebeuren, ja, dat kan heel je leven ook, denk ik. Ik ben daar misschien iets te nuchter voor ofzo.
Uw Woord is een Lamp voor mijn voet, en een Licht op mijn pad...