Moderator: Moderafo's
Giovannino schreef:Koeitje schreef:Omdat dit allemaal op natuurlijke basis is, kan proberen geen kwaad.
Deze gedachte is tamelijk naïef, slangengif is ook op natuurlijke basis. Je moet gewoon altijd uitkijken met wat je eet, drinkt en slikt![]()
En welk christelijk homeopatisch gebeuren is dat ??
Koeitje schreef:Ja dúhú, je moet altijd zelf kritisch blijven en zelf opletten enz. enz.
Juist daarom vraag ik me soms af of de pil -met al z'n hormonen- niet al te snel genomen word.
In mijn geval konden de pillen geen kwaad (pff!) dus vandaar dat ik het even snel zo vanuit mijn ervaring schreef.
Maar mocht je over iets twijfelen; je kunt alles aan ze vragen, checken enz. enz.
Ik PB jullie de website even, want ik weet niet of je hier zomaar een link mag neerzetten.
Koeitje schreef:Toen heb ik pillen van een chr. homopatisch gebeuren gehad. Omdat dit allemaal op natuurlijke basis is, kan proberen geen kwaad
Acire schreef:Beste dames, ik vergeet regelmatig de pil in te nemen. Ik weet dan eigenlijk nooit goed wat ik moet doen.
Het lukt ook niet om het innemen van dat ding in m'n systeem te krijgen. Als ie naast m'n tandenborstel ligt zie ik m gewoon niet en naast m'n bed ook niet. Over een paar weken ga ik trouwen en als dat zo doorgaat ben ik binnen de kortste keren zwanger. Heeft iemand tips?
Harm-J schreef:Je spreekt je zelf nog al tegen, zo hard als jij mensen aanschrijft die de pil wel gebruiken, ga jij scheef door te schrijven:
Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 71 gasten