*Annet* schreef:Hoe doen jullie het als je tig dingen ziet die je doen moet? Waar begin je, hoe voorkom je dat het een ongeorganiseerde chaos wordt?
voorbeeldje: ben bezig met administratie van dit huishouden, kijk met schuin oog naar de kachel en zie dat ie gevuld moet worden. Het hout is op dus ik loop richting schuur. Langs de wc, o ja, daar moest ik ook nog heen. Zit ik op de wc bedenk ik: wat eten we vandaag daar moet ik ook nog aan beginnen. Ga ik hout halen neem ik gelijk maar piepers mee. Loop langs de wasmachine: o ja, die was klaar en de droger zit ook nog vol........ Zet de piepers op het aanrecht en slinger gelijk maar de waterkoker aan voor bakkie thee. Hout in de kachel onder het water koken piepers schillen, thee zetten en terug naar administratie want daar was ik mee bezig. Maar ik ben er wel "uit". Zet laptop aan voor telebankieren en check gelijk mijn mail en ja weer tig mailtjes van het forum waarvan ik het eigenlijk niet kan laten ze te gaan lezen.
Wie schrijft die blijft. Als ik een lijstje maak van wat ik perse wil wat moet gebeuren dan komt het meestal wel goed, en anders doe ik dat morgen, of overmorgen, onee dan werk ik, overovermorgen weer een dag blew toch?
Op het forum zit ik altijd als het peukies tijd is, even boven roken, meteen even 'relatie's' en 'slow chat' checken, dan is er meestal alweer gegil of een piep van de wasmachine die klaar is.
Na zevenen 's avonds is het hobbytijd