Moderators: henkie, elbert, Moderafo's
Airke schreef:Waarom kom jij altijd met zulke vreemde reacties als mensen om bronnen vragen, Hero..?
Hero schreef:NB > overigens vind ik, dat verwijzingen naar Wikipedia : niet zouden mogen gelden als bron --- Wikipedia, is zogezegd het *hoofdriool* van zowel de meest achterhaalde denkbeelden uit de evolutietheorie, alswel de meest achterhaalde denkbeelden op het gebied van de zgn kritiesche theologie --- om over de rest maar te zwijgen ...!!
Michael schreef:Misschien is http://www.conservapedia.com/ meer jouw stijl?
Michael schreef:Je bedoelt dat ze nooit opschrijven wat jij vindt dat ze op moeten schrijven?
Hero schreef:Airke schreef:Waarom kom jij altijd met zulke vreemde reacties als mensen om bronnen vragen, Hero..?
@Airke ... waarom doen mensen altijd, alsof ze de meest eenvoudige dingen : NIET weten ?
NB > overigens vind ik, dat verwijzingen naar Wikipedia : niet zouden mogen gelden als bron --- Wikipedia, is zogezegd het *hoofdriool* van zowel de meest achterhaalde denkbeelden uit de evolutietheorie, alswel de meest achterhaalde denkbeelden op het gebied van de zgn kritiesche theologie --- om over de rest maar te zwijgen ...!!
Michael schreef:Hero schreef:NB > overigens vind ik, dat verwijzingen naar Wikipedia : niet zouden mogen gelden als bron --- Wikipedia, is zogezegd het *hoofdriool* van zowel de meest achterhaalde denkbeelden uit de evolutietheorie, alswel de meest achterhaalde denkbeelden op het gebied van de zgn kritiesche theologie --- om over de rest maar te zwijgen ...!!
Je bedoelt dat ze nooit opschrijven wat jij vindt dat ze op moeten schrijven?
Misschien is http://www.conservapedia.com/ meer jouw stijl?
Wullimpie schreef:Hero schreef:Airke schreef:Waarom kom jij altijd met zulke vreemde reacties als mensen om bronnen vragen, Hero..?
@Airke ... waarom doen mensen altijd, alsof ze de meest eenvoudige dingen : NIET weten ?
NB > overigens vind ik, dat verwijzingen naar Wikipedia : niet zouden mogen gelden als bron --- Wikipedia, is zogezegd het *hoofdriool* van zowel de meest achterhaalde denkbeelden uit de evolutietheorie, alswel de meest achterhaalde denkbeelden op het gebied van de zgn kritiesche theologie --- om over de rest maar te zwijgen ...!!
Misschien kun je zelf het goede voorbeeld geven door met betrouwbare bronnen te komen i.p.v. ontwijkende antwoorden.
Wullimpie schreef:Misschien kun je zelf het goede voorbeeld geven door met betrouwbare bronnen te komen i.p.v. ontwijkende antwoorden
Hero schreef:Wullimpie schreef:Misschien kun je zelf het goede voorbeeld geven door met betrouwbare bronnen te komen i.p.v. ontwijkende antwoorden
@Wullimpie ... soms lukt dat, zoals bij de anti_semitische uitspraken van Bonhoeffer, soms is het uiterst tijdrovend, en soms is het gewoon niet op internet te vinden ?
Wikipedia bevestigt slechts de juistheid van de heilige Koran, waarom Allah (swt) zegt:
"...zij volgens slechts vermoedens..."
dalethvav schreef:Huh?
Terug naar “[Religie] - Open forum”
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 6 gasten