Moderator: Moderafo's
joris schreef:- Jezus is gekomen voor zondaren, niet voor rechtvaardigenmat 9:13
joris schreef:- als je gelooft zul je alles krijgen waar je in je gebed om vraagt mat 21:22
joris schreef:- soms vinden wij onze opvoeding erg belangrijk. Jezus is daar heel relativerend over in luc 11: 28. Iemand zegt: geprezen zijj de vrouw die u gedragen en gevoed heeft. JEzus zegt: ja, EN gelukkig zij die luisteren naar het worod van God en ernaar leven. Ik lees daaruit: ik heb liever dat je je op God richt dan op je traditie.
joris schreef:Het woord van God, dat is Jezus zelf! Nee, dit heeft als je Jezus een beetje kent vanuit de bijbel niets te maken met wettiscisme.
joris schreef:ik begrijp niet goed wat je nu bedoeld. Jezus zegt: luister naar het woord van God. Een woord is hijz elf.Maar een woord is ook iets wat leeft, wat gesproken wordt TOT iemand. Dus niet leven zoals je ouders het prettig vinden en je het gewend bent, maar Jezus volgen! Dat spoort met wat Hij ergens anders zegt: wie zjin vader en moeder niet verlaten.....
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 17 gasten