MissF schreef:Hoe krijg je zo'n man dan zo vroeg al zover dattie over namen nadenkt? Mijn man kreunde even toen ik erover begon, toen ik een paar weken zwanger was. 'Onee he, nu kom ik er zeker niet meer onderuit?'
En kieskeurig, ongelooflijk! Mijn man dacht never na over dat soort dingen, en het liefst nog niet. Daarom ben ik blij dat we er uit zijn. Ik zag het zo voor me. Kind net geboren, man die het kind vasthoudt en zegt:' Ja, het is echt een...... (en dan een vreselijke naam). Maar dat heb ik gelukkig voorkomen
Haha....Geen idee

Nah...we hebben nu een jongensnaam en een meisjesnaam die we allebei erg mooi vinden. Over doopnamen nog niet gesproken hoor

Maar wie weet...als het zover mag komen, dat we die namen helemaal niet meer leuk vinden.
Wat ik wel irri vind is dat ik namen gelijk koppel aan de persoon die ik ken met die naam... En als dat dus geen leuk persoon is, vind ik die naam ook gelijk niet meer leuk!

Tis wel handig om op een creche te werken hoor, daar kom je nog eens namen tegen waar je nog nooit van gehoord heb. Een paar voorbeeldjes:
Kymanie
Jymanie
Jeraina
Jelani
Wester
Silver
Liv
Jennely
Givainey
Rajencio
Anouar
En daatussen zitten dan ook nog de oer-hollandse namen als Sietske en Pieter-Bas

Op mn vorige werk waren echt een paar super namen:
Evey
Malou
Sarah
Sem
Vianne
En ikzelf vind Levi en Ezra ook een erg mooie naam, zo heeten 2 neefjes van mn vriend

Owja, en nog een combi van een Tweeling:
Quint en Milan
Wesley en Samantha
Zo, weer genoeg namen gespuit hier