btw ik vind Annemieke wel een bijzonder gave naam

Moderator: Moderafo's
Galateia schreef:Namen bedenken is helemaal niet moeilijk, vind ik dan![]()
Lijkt me het leukste van de zwangerschap. Mooie naam/namen bedenken enzo. Als ik ze zelf op de wereld zou zetten, dan zou ik een waslijst aan namen paraat hebben![]()
Maar ja, mijn kids hebben al een naam. Ik hoop dat ik die kan uitspreken![]()
kwebbel schreef:wauw da's helemaal bijzonder!! Ik kan me herinneren dat ik slechts 1 tweeling had gezien............
btw ik vind Annemieke wel een bijzonder gave naam
liefje schreef:Leuk!![]()
In een hoever stadium is het nu, en uit welk land?
Galateia schreef:liefje schreef:Leuk!![]()
In een hoever stadium is het nu, en uit welk land?
Haha, je hebt duidelijk het adoptie-topic niet gevolgd (geeft niet hoor, maar daarin zijn al mijn belevenissen tot in den treure toe neergekwakt). We hebben de verplichte voorlichtingscursus gevolgd en wachten nu op het onderzoek door de kinderbescherming. Dat verwachten we zo tussen oktober en december. We zijn nu dus al 2 jaar bezig. We hebben geen voorkeursland. We hopen toestemming te krijgen voor het adopteren van 1, 2 of meer kinderen tegelijk, waarbij leeftijd en 'special need' (= medische achtergrond) ons niets uitmaken. We komen in aanmerking voor de landen in Afrika en Zuid-Amerika, dus ergens daarvandaan zullen onze kinderen komen.
![]()
Als de kinderbescherming ons geschikt vindt, dan kunnen we dus rekenen op een kind/kinderen tussen 0 en 6 jaar (de maximumleeftijd volgens de wet) met een medisch dossier. En we weten ook niet hoelang het gaat duren: dat kan nog jaren zijn, maar omdat wij open staan voor eigenlijk alles, kan er zomaar een kindje/kindjes zijn dat/die niemand wil hebben. Nou, wij dus wel. En dan kan het snel gaan. Maar we rekenen nergens op en gaan uit van nog een paar jaar.
Dus eigenlijk... hebben we geen idee wat God ons gaat toevertrouwen!
Zow, dat was het in een notendop.
MissF schreef:Ik hou ook niet van popijopi namen, maar dat vidn ik Levi helemaal niet, ik er zelf maar 1.
En Femke vind ik ook een erg leuke naamHebben mijn ouders leuk gedaan
![]()
En van die buitenlands uitgesproken namen hou ik ook niet van.
We wilden eigenlijk gewoon Jan, maar dat vond iedereen zoooooooo stom. Mijn zus zei elfs dat ze dat niet ging doen, zeggen dat ze tante was geworden van Jan, dat vond ze stom.
Najaaa zeg. Ik zeg nooit meer iets over namen
Galateia schreef:Namen bedenken is helemaal niet moeilijk, vind ik dan![]()
Lijkt me het leukste van de zwangerschap. Mooie naam/namen bedenken enzo. Als ik ze zelf op de wereld zou zetten, dan zou ik een waslijst aan namen paraat hebben![]()
Maar ja, mijn kids hebben al een naam. Ik hoop dat ik die kan uitspreken![]()
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 35 gasten