Kan ik me wel indenken Laura! Zou ik ook van balen.
Maar als jij nu wat schoonmaakwoede aan mij geeft, dan komt het helemaal goed.

Moderator: Moderafo's
MissF schreef:Vanavond komen er 5 mensen bbqen (geen id hoe mijn man dat heeft verzonnen, we hebben alleen maar een balkon, maar oke), en 3 daarvan blijven slapen. Lekker hoor, ik kan weer zorgen dat het huis netjes is en de bedden klaar staan
Nouja, manlief zei het zelf allemaal wel te doen, maar dat vind ik ook niet zo eerlijk, ik ben nog vrij vandaag.
Maar van mij hoeft dat nooit zo, ik ken die mensen amper.
Maar hij heeft beloofd dat als ik echt op ben vanavond ik gewoon naar bed mag(het wordt daar namelijk meestal een uur of 5 's ochtends, nou, mij niet gezien!)
Dus ik ga zo maar even het opklapbed ophalen bij mijn ouders en het helehuis maar soppen.
Ik denk dat fluitje bedoelt: vreemd als mensen blijven slapen als je ze bijna niet kent! (haar man wel dan..) Persoonlijk zou ik het niet doen, maar we hebben dan ook geen ruimteLalage schreef:Wat is er vreemd aan ergens blijven slapen na een feestje? Als het laat wordt dan is dat toch juist handig. Bij ons mogen mensen gerust komen logeren, we hebben twee extra matrassen die we dan in de huiskamer leggen.
Fluitje schreef:MissF schreef:Vanavond komen er 5 mensen bbqen (geen id hoe mijn man dat heeft verzonnen, we hebben alleen maar een balkon, maar oke), en 3 daarvan blijven slapen. Lekker hoor, ik kan weer zorgen dat het huis netjes is en de bedden klaar staan
Nouja, manlief zei het zelf allemaal wel te doen, maar dat vind ik ook niet zo eerlijk, ik ben nog vrij vandaag.
Maar van mij hoeft dat nooit zo, ik ken die mensen amper.
Maar hij heeft beloofd dat als ik echt op ben vanavond ik gewoon naar bed mag(het wordt daar namelijk meestal een uur of 5 's ochtends, nou, mij niet gezien!)
Dus ik ga zo maar even het opklapbed ophalen bij mijn ouders en het helehuis maar soppen.
Collega's? Wel apart dat ze blijven slapen terwijl je ze amper kent. Maar het kan ook heel gezellig zijn natuurlijk.
Sterkte ermee in ieder geval.
Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 20 gasten