Haha
Even denken..Vorig jaar september relatie, afgelopen juli verloofd, volgend jaar april trouwen. Eén keer een soort van time-out ingesteld van 2 weken, gewoon een periode van rust. Die duurde welgeteld één dag

En verder eigenlijk nooit ruzie, wel eens meningsverschillen. Ik ben de laatste tijd wel behoorlijk snel geïrriteerd, sjago, etc. Ik schaam me vaak vreselijk als ik weer eens voor noppes m'n scheur open trek tegen Arjen om niks, noppes, nada, njet. Zowaar kreeg ik gister op mn sodemieter. ''Zaterdag óók werken?! Zelf aangeboden?! En maandag ook?! Omdat je dat beloofd hebt?! Nou, dan trek je dat maar terug!! Ik ben gewoon gruwelijk aan vakantie toe, maar dat duurt nog een week

Hij heeft gelijk, dit moet geen weken meer duren want ik ga er aan onderdoor. Afijn, zaterdag ben ik toch vrij, alleen maandag heb ik beloofd hè, dus daar hou ik me gewoon aan.
Goed, dit is dus allemaal heel vervelend, maar ik hou geen spat minder van 'm dan voorheen. Was ie maar iets minder lief en geduldig, dan voelde ik me minder schuldig