Naar Ede is het 's nachts met topsnelheid tien minuten, maar in de spits meer dan een half uur.
Maar de HAP, geen idee eigenlijk...ga k eerst maar es onderzoeken

Moderator: Moderafo's
MissF schreef:Ik heb helemaal geen idee waar onze HAP zit. ik weet tegenwoordig wel dat wij bij ziekenhuis Ede horen (lekker, staat enorm slecht bekend, ik kom er wel nooit, mar you never know).
Naar Ede is het 's nachts met topsnelheid tien minuten, maar in de spits meer dan een half uur.
MissF schreef:Ik heb helemaal geen idee waar onze HAP zit. ik weet tegenwoordig wel dat wij bij ziekenhuis Ede horen (lekker, staat enorm slecht bekend, ik kom er wel nooit, mar you never know).
Gerdien B. schreef:Door mijn huisarts krijg ik nu steeds te horen: kijk nog maar aan.
Moet zeggen dat de neiging groot begint te worden om toch de HAP dan maar in te schakelen vandaag. Als de huisarts mij niet serieus neemt, dan maar op een andere manier proberen.
Gerdien B. schreef:HAP is toch ook een andere huisarts?
Ik heb nu al verschillende keren aangegeven dat het niet over is, dat ik nog steeds klachten blijf houden en dan blijven ze maar zeggen: kijk maar aan.
Daarbij hielp 1 kuur wel maar was te kort en wilde ze ook niet verlengen. Dan heb ik het echt helemaal er mee gehad. Ondertussen duurt het al 4 weken. het is een aanslag op je lijf en daardoor op een gegeven moment ook op je psyche.
Gerdien B. schreef:HAP is toch ook een andere huisarts?
Ik heb nu al verschillende keren aangegeven dat het niet over is, dat ik nog steeds klachten blijf houden en dan blijven ze maar zeggen: kijk maar aan.
Daarbij hielp 1 kuur wel maar was te kort en wilde ze ook niet verlengen. Dan heb ik het echt helemaal er mee gehad. Ondertussen duurt het al 4 weken. het is een aanslag op je lijf en daardoor op een gegeven moment ook op je psyche.
HansenMirjam schreef:Dat is zo heerlijk van in een ziekenhuis werken, heb je een "niet-pluis" gevoel, of is iemand niet lekker, afwijkende controles of what ever, er is altijd een mogelijkheid om te overleggen met een arts of om te vragen oftie ff langskomt. Lijkt me voor patienten een veel prettiger idee.
Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 10 gasten