Berichtdoor denon » 04 aug 2008 22:30
Inmiddels zijn we al een paar maanden verder en nog steeds weet niemand dat we een relatie hebben !.
Ik begin er vaak overdat we het toch gewoon kunnen zeggen , maar nee dat wil ze niet .
Ik weet niet goed meer hoe ik hiermee verder moet , zelf zegt ze dat ze erg veel tijd nodig heeft om aan het idee te wennen en zowaar zei ze datik dan eind dit jaar maar eens moest kennis maken , ik heb jhet er soms wel moeilijk mee , ik ben er helemaal vol van en kan niets zeggen , Ook als bv vrienden een relatie krijgen en na een paar maandjes met hun vriendin op de proppen komen , op een of andere manier ben ik dan best wel eens jaloers op ze.
Ik ga proberen om het met haar bespreekbaar te maken , zelf zei ze dat ze niet afhankelijk van me wilde worden , dat ze helemaal niet meer zonder me zou kunnen , ik zelf heb zoiets van : als je van iemand houd dan kun je toch bijna niet meer zonder die ander ? dan wil je toch zoveel mogelijk bij elkaar zijn ? ze heeft ooit wel eens gezegd dat ze bindingsangst had , ik wilde dat niet zo heel erg geloven , maar als ik naar anderen kijk verlooppt onze verkering wel erg anders . (wel veel bij elkaar zijn maar niemand weet er iets van , zelfs bepaalde uitjes doen we niet : straks kom ik bekenden tegen !)
Hoe ga ik hiermee om ? Ik gun haar best tijd , maar wil wel een keer verder , zo kom je nooit ergens en daarbij is het voor mijn gevoelens ook niet zo heel erg goed.