wanneer ??

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

Loucom
Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Berichtdoor Loucom » 04 mei 2008 16:26

jip_86 schreef:En verder, als je niet zelf officieel verkering hebt hoef je het ook niet te melden lijkt me. Gewoon 'een' vriendin moet kunnen. Helaas is 'een' vriendin voor anderen al snel 'de' vriendin kan ik je uit ervaring vertellen :( achteraf hadden ze ook wel weer gelijk dan :mrgreen:

:mrgreen: (Maar je vriendin heeft er ook een handje van :P)

Maar je kunt toch ook elkaars vrienden leren kennen zonder dat je iets hebt. Dat kan ook als gewoon vrienden, mensen gaan alleen snel iets achter denken. Als je verkering hebt zou je wel keer kunnen vertellen, maar hoeft niet direct.
Leef je droom.

denon
Verkenner
Verkenner

Berichtdoor denon » 04 aug 2008 22:30

Inmiddels zijn we al een paar maanden verder en nog steeds weet niemand dat we een relatie hebben !.
Ik begin er vaak overdat we het toch gewoon kunnen zeggen , maar nee dat wil ze niet .

Ik weet niet goed meer hoe ik hiermee verder moet , zelf zegt ze dat ze erg veel tijd nodig heeft om aan het idee te wennen en zowaar zei ze datik dan eind dit jaar maar eens moest kennis maken , ik heb jhet er soms wel moeilijk mee , ik ben er helemaal vol van en kan niets zeggen , Ook als bv vrienden een relatie krijgen en na een paar maandjes met hun vriendin op de proppen komen , op een of andere manier ben ik dan best wel eens jaloers op ze.
Ik ga proberen om het met haar bespreekbaar te maken , zelf zei ze dat ze niet afhankelijk van me wilde worden , dat ze helemaal niet meer zonder me zou kunnen , ik zelf heb zoiets van : als je van iemand houd dan kun je toch bijna niet meer zonder die ander ? dan wil je toch zoveel mogelijk bij elkaar zijn ? ze heeft ooit wel eens gezegd dat ze bindingsangst had , ik wilde dat niet zo heel erg geloven , maar als ik naar anderen kijk verlooppt onze verkering wel erg anders . (wel veel bij elkaar zijn maar niemand weet er iets van , zelfs bepaalde uitjes doen we niet : straks kom ik bekenden tegen !)
Hoe ga ik hiermee om ? Ik gun haar best tijd , maar wil wel een keer verder , zo kom je nooit ergens en daarbij is het voor mijn gevoelens ook niet zo heel erg goed.

tante-tortel

Berichtdoor tante-tortel » 05 aug 2008 16:49

Wordt wakker : je wordt aan het lijntje gehouden.
Gewoon stoppen ermee en der laten gaan.

Jaël
Mineur
Mineur

Berichtdoor Jaël » 05 aug 2008 20:18

tante-tortel schreef:Wordt wakker : je wordt aan het lijntje gehouden.

Dat klinkt misschien hard, maar is denk ik wel zo.

Ik zou haar voor het blok zetten, of gewoon zeggen dat je een relatie hebt, of je maakt het uit.

*|Scatie
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor *|Scatie » 05 aug 2008 20:56

Jaël schreef:

Ik zou haar voor het blok zetten, of gewoon zeggen dat je een relatie hebt, of je maakt het uit.

Saskia
Majoor
Majoor

Berichtdoor Saskia » 06 aug 2008 05:52

Er zal een reden zijn waarom ze jou zo aan het lijntje houdt, ik heb het idee dat ze dat probeert te verbloemen door oppervlakkige dingen te zeggen (tijd nodig, wennen, maar met die termen alleen kun je niet zoveel als je verder niet weet hoe of wat), maar je merkt dat dat op een gegeven moment toch gaat wringen.
Ik heb het idee dat ze nu tegen jou 'het eind van het jaar' heeft gezegd, aan de ene kant om toch een beetje toe te geven naar jou toe en aan de andere kant is het eind van het jaar ook nog ver weg en ziet ze tegen die tijd wel hoe ze het oplost...

Het lijkt me in ieder geval voor jou en voor jullie relatie niet goed om nog lang zo door te gaan!

trijntjejohanna
Generaal
Generaal

Berichtdoor trijntjejohanna » 06 aug 2008 06:46

*|Scatie schreef:
Jaël schreef:

mee eens!

Ansje
Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Berichtdoor Ansje » 06 aug 2008 07:52

Ja, hier ben ik het ook mee eens!
Oordeelt niet, opdat gij niet geoordeeld wordt.

verwonderde vrouw
Verkenner
Verkenner
Contacteer:

Berichtdoor verwonderde vrouw » 06 aug 2008 10:45

Oei, de laatste antwoorden lijken mij niet leuk om te horen, maar ik ben idd bang dat het wel de waarheid is!

Er is 'iets' wat haar tegenhoudt. Je zou in ieder geval kunnen vragen 'wat' dat dan is, wat zou er anders moeten zijn voor ze wel kennis durft te maken? Nog wachten tot oud-en-nieuw is wel heel ver (tenzij jullie elkaar 1 uur per maand ofzo spreken...). Probeer anders een concrete datum af te spreken, maar wel een reële!

Heel veel succes in ieder geval!
I amar prestar aen, han mathon ne nen, han mathon ne chae a han noston ned 'wilith
foto's
weblog

meissie88

Berichtdoor meissie88 » 06 aug 2008 10:47

Ik ben het ook met de rest eens...Als ik na ga hoe blij ik was toen 'k verkering kreeg...net als je bij anderen vaak ziet; iedereen mag het da nweten....
Sterkte!

denon
Verkenner
Verkenner

Berichtdoor denon » 06 aug 2008 18:17

Het probleem bij haar is dat ze in een eerdere relatie eens iets negatiefs meegemaakt heeft , zelf zegt ze dat ze daarom meer tijd nodig heeft , ook om aan het idee te wennen.
Ik wil haar best tijd geven , aan trouwen enzo wil ik nog niet eens denken !.
Ik zal de volgende keer als ik eens bij haar ben erover beginnen en haar voor de keus te stellen.

Daphne
Kolonel
Kolonel
Contacteer:

Berichtdoor Daphne » 06 aug 2008 18:19

Ik vind 3 maanden om te wennen wel erg lang, eerlijk gezegd...
Afbeelding

denon
Verkenner
Verkenner

Berichtdoor denon » 06 aug 2008 22:02

Daphne schreef:Ik vind 3 maanden om te wennen wel erg lang, eerlijk gezegd...

ehh ik ken haar nu bijna 1,5 jaar , heb een korte relatie met haar gehad , is een keer een paar maanden uit geweest en heb ongeveer een half jaar een relatie met haar.......

nogmaals , ik gun haar best tijd , maar het houd een keer op.

tante-tortel

Berichtdoor tante-tortel » 07 aug 2008 06:05

Ik zou zeggen die keer ophouden is nu gekomen.
Als ze werkelijk van je zou houden dan zou ze het ook aan iedereen willen vertellen. Kijk, ik ben verliefd en heb een man gevonden die wel te vertrouwen is. Zeker als jullie al een half jaar iets hebben.
Kom op jongen wordt eindelijk eens een man.

Riska

Berichtdoor Riska » 07 aug 2008 10:11

Weet je wélke slechte ervaring ze in een eerdere relatie heeft gehad? Ik denk dat daar heel erg veel van af hangt.

Terug naar “Archief”