je hoeft niet rood te wordenliefie schreef:ik zou het echt niet wetengewoon deo onder je armen en volgens mij kun je niet veel meer doen?
paar keer op een dag met lauw water wassen misschien helpt dat? ik roep nu ook maar wat in mijn hoofd opkomt

Moderator: Moderafo's
je hoeft niet rood te wordenliefie schreef:ik zou het echt niet wetengewoon deo onder je armen en volgens mij kun je niet veel meer doen?
paar keer op een dag met lauw water wassen misschien helpt dat? ik roep nu ook maar wat in mijn hoofd opkomt
kwebbel schreef:oke, want ik heb een droge huid, daarom smeer ik ook eigenlijk.. anders komen van die irritante cchilfers op m'n voorhoofd..wat zou ik dan kunnen gebruiken tegen het zweten?
Funlover schreef:Ik heb ook niet alles teruggelezen.
Therme is een enorm goed merk.
Je hebt daar verscihllende soorten van.
Ik ben vooral fan van de 5 dagen deo.
Je wast je 's avonds en sprayt hem erop, en laat hem 's nachts inwerken.
De volgende dagen was je gewoon je oksels en doet een neutrale deo op zonder parfum. Na 5 dagen doe je het weer 's avonds. Bij mij heeft het enorm geholpen. Ik zweet 100x minder en er komen geen grote zweetplekken meer op m'n kleren en geen stank![]()
Hij is te krijgen voor 14.95 bij de Kruidvat. Dure deo wel maar je hoeft hem maar eens in de vijf dagen op en je hebt resultaat.....
kwebbel schreef:Funlover schreef:Ik heb ook niet alles teruggelezen.
Therme is een enorm goed merk.
Je hebt daar verscihllende soorten van.
Ik ben vooral fan van de 5 dagen deo.
Je wast je 's avonds en sprayt hem erop, en laat hem 's nachts inwerken.
De volgende dagen was je gewoon je oksels en doet een neutrale deo op zonder parfum. Na 5 dagen doe je het weer 's avonds. Bij mij heeft het enorm geholpen. Ik zweet 100x minder en er komen geen grote zweetplekken meer op m'n kleren en geen stank![]()
Hij is te krijgen voor 14.95 bij de Kruidvat. Dure deo wel maar je hoeft hem maar eens in de vijf dagen op en je hebt resultaat.....
@linde: ik douche minstens nu ook 1x per dag. Heb gister na m'n werk gedouched en ik ga zo weer. Heb alleen maar even boodschappen gedaan, gestofd en tv gekeken en de zweetdruppels lopen over m'n rug.thnx funlover voor de tip!
handig! Ik heb nu van dove Go Fresh cool, voor een frisse huidchristien schreef:Herken baar kwebbel, ik zweet ook ontzettend veel vooral nu het zo ontzettend warm en benauwd is. Ik neem vaak twee uniformen mee naar mn werk, om me halverwege omtekleden.
Verder goede deo gebruiken, ik gebruik nu deoleen, dat neutraliseerd,
scheelt echt. misschien iets om uit te proberen.
kwebbel schreef:handig! Ik heb nu van dove Go Fresh cool, voor een frisse huidchristien schreef:Herken baar kwebbel, ik zweet ook ontzettend veel vooral nu het zo ontzettend warm en benauwd is. Ik neem vaak twee uniformen mee naar mn werk, om me halverwege omtekleden.
Verder goede deo gebruiken, ik gebruik nu deoleen, dat neutraliseerd,
scheelt echt. misschien iets om uit te proberen.en de bodylotion erbij ook voor een frisse huid. Ik heb ook gewoon de dove deodorant op zich helpt deo bij mij wel hoor, maar halverwege moet ik nog meer spuiten en mijzelf op m'n werk opfrissen anders kan je m uitknijpen! Heb ik niet alleen in de zomer hoor, ook in de winter dit tafareel!
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 38 gasten