zweet(voeten)

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

kwebbel
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor kwebbel » 27 jul 2008 21:24

liefie schreef:ik zou het echt niet weten :oops: gewoon deo onder je armen en volgens mij kun je niet veel meer doen?
paar keer op een dag met lauw water wassen misschien helpt dat? ik roep nu ook maar wat in mijn hoofd opkomt :D
je hoeft niet rood te worden :wink: het wassen is idd mss wel een goed idee daar het tegen zweetvoeten ook helpt.. wie weet!
¯`v´¯)
`•.¸.•´
¸.•´¸.•´*)
(¸.•´ (¸.•´*..¸¸.•´¯`• Groetjes...

gempa
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor gempa » 28 jul 2008 07:20

je hebt wel speciale deos tegen overmatig zweten,moet je evne vragen bij een wat betere drogisterij

*|Scatie
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor *|Scatie » 28 jul 2008 09:39

Ik gebruik 2x per week Odorex Extra Dry. Geeft bescherming tegen overmatige transpiratie. Werkt prima! Gewoon dagelijks nog even gewone deo en je ruikt geen zweet!

trijntjejohanna
Generaal
Generaal

Berichtdoor trijntjejohanna » 28 jul 2008 09:43

ik gebruik voor onder de oksels syneo5.. daardoor zweet ik niet onder mn oksels...

ik zweet wel ontzettend veel.. blijkbaar genetisch bepaalt, want zo ongeveer iedereen thuis heeft er last van...

ik zweet met name op mn rug.. vind het zo erg.. draag daarom ook geen effen shirtjes... want dan valt het zo op...

88alries88
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor 88alries88 » 28 jul 2008 10:23

kwebbel schreef:oke, want ik heb een droge huid, daarom smeer ik ook eigenlijk.. anders komen van die irritante cchilfers op m'n voorhoofd.. :? wat zou ik dan kunnen gebruiken tegen het zweten?

Een bikini/badpak, een luie stoel in de schaduw met een briesje en een heel koud drankje! :P

Nee hoor, begrijp dat dit echt een probleem is voor je. Ik heb het af en toe met vlagen ook, maar zou echt niet weten wat je er aan kunt doen! Niet te strakke kleding dragen, maar dat zal je zelf ook al wel bedacht hebben. Ik smeer me met dit weer ook echt niet in met allemaal cremetjes enz, want dan wordt het juist erger!

Ik gebruik nu deo van Rexona..weet ff niet welke. Is fijne deo, en je hebt geen vieze luchtjes meer. Die deo die Scatie noemt heb ik ook gebruikt, en werkt ook erg goed. Als ik er ook een gewone deo bij gebruikte werkte die alleen niet zo goed had ik het idee.
As long as You loved me, there's no mountain I can't climb!

kwebbel
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor kwebbel » 28 jul 2008 10:53

dus juist geen cremes enzo ? Ik gebruik dove body lotion na het douchen, ik had het idee dat het iets hielp tegen het zweten... maar als het erger wordt kan ik daar wel ff mee stoppen!
¯`v´¯)
`•.¸.•´
¸.•´¸.•´*)

linde
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor linde » 28 jul 2008 11:34

ik heb niet alles teruggelezen maar ik zweet ook snel en veel en gebruik odorex, dat schijnt niet heel gezond te zijn (brand de boel dicht ofzo) onder je oksels aanbrengen en geen zweet meer! ideaal, voor mn voeten gebruik ik idd pedispray werkt ook prima, sowieso douche ik 2 keer per dag...zeker met dit weer!
PaSaP Hoogh!!

Funlover
Majoor
Majoor

Berichtdoor Funlover » 28 jul 2008 11:38

Ik heb ook niet alles teruggelezen.
Therme is een enorm goed merk.
Je hebt daar verscihllende soorten van.
Ik ben vooral fan van de 5 dagen deo.
Je wast je 's avonds en sprayt hem erop, en laat hem 's nachts inwerken.
De volgende dagen was je gewoon je oksels en doet een neutrale deo op zonder parfum. Na 5 dagen doe je het weer 's avonds. Bij mij heeft het enorm geholpen. Ik zweet 100x minder en er komen geen grote zweetplekken meer op m'n kleren en geen stank :D

Hij is te krijgen voor 14.95 bij de Kruidvat. Dure deo wel maar je hoeft hem maar eens in de vijf dagen op en je hebt resultaat.....
Alles komt goed, hoe dan ook. Zo niet, dan toch!

kwebbel
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor kwebbel » 28 jul 2008 12:49

Funlover schreef:Ik heb ook niet alles teruggelezen.
De volgende dagen was je gewoon je oksels en doet een neutrale deo op zonder parfum. Na 5 dagen doe je het weer 's avonds. Bij mij heeft het enorm geholpen. Ik zweet 100x minder en er komen geen grote zweetplekken meer op m'n kleren en geen stank :D

Hij is te krijgen voor 14.95 bij de Kruidvat. Dure deo wel maar je hoeft hem maar eens in de vijf dagen op en je hebt resultaat.....

@linde: ik douche minstens nu ook 1x per dag. Heb gister na m'n werk gedouched en ik ga zo weer. Heb alleen maar even boodschappen gedaan, gestofd en tv gekeken en de zweetdruppels lopen over m'n rug. :cry: thnx funlover voor de tip!
¯`v´¯)
`•.¸.•´
¸.•´¸.•´*)

Haai
Kolonel
Kolonel
Contacteer:

Berichtdoor Haai » 28 jul 2008 13:43

Zoveel mogelijk kleding met natuurlijke vezels dragen helpt ook wel wat, vooral goed om hier bij ondergoed op te letten.

*|Scatie
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor *|Scatie » 28 jul 2008 14:36

kwebbel schreef:
Funlover schreef:Ik heb ook niet alles teruggelezen.

@linde: ik douche minstens nu ook 1x per dag. Heb gister na m'n werk gedouched en ik ga zo weer. Heb alleen maar even boodschappen gedaan, gestofd en tv gekeken en de zweetdruppels lopen over m'n rug. :cry: thnx funlover voor de tip!

Als ik hier ga stofzuigen enzo lopen de zweetdruppels ook over m'n hele lijf hoor! Dus... gewoon te warm voor!

christien
Majoor
Majoor

Berichtdoor christien » 28 jul 2008 15:23

Herken baar kwebbel, ik zweet ook ontzettend veel vooral nu het zo ontzettend warm en benauwd is. Ik neem vaak twee uniformen mee naar mn werk, om me halverwege omtekleden.
Verder goede deo gebruiken, ik gebruik nu deoleen, dat neutraliseerd,
scheelt echt. misschien iets om uit te proberen.

kwebbel
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor kwebbel » 28 jul 2008 15:25

christien schreef:Herken baar kwebbel, ik zweet ook ontzettend veel vooral nu het zo ontzettend warm en benauwd is. Ik neem vaak twee uniformen mee naar mn werk, om me halverwege omtekleden.
handig! Ik heb nu van dove Go Fresh cool, voor een frisse huid :wink: en de bodylotion erbij ook voor een frisse huid. Ik heb ook gewoon de dove deodorant op zich helpt deo bij mij wel hoor, maar halverwege moet ik nog meer spuiten en mijzelf op m'n werk opfrissen anders kan je m uitknijpen! Heb ik niet alleen in de zomer hoor, ook in de winter dit tafareel!
¯`v´¯)
`•.¸.•´
¸.•´¸.•´*)

christien
Majoor
Majoor

Berichtdoor christien » 28 jul 2008 18:22

kwebbel schreef:
christien schreef:Herken baar kwebbel, ik zweet ook ontzettend veel vooral nu het zo ontzettend warm en benauwd is. Ik neem vaak twee uniformen mee naar mn werk, om me halverwege omtekleden.
handig! Ik heb nu van dove Go Fresh cool, voor een frisse huid :wink: en de bodylotion erbij ook voor een frisse huid. Ik heb ook gewoon de dove deodorant op zich helpt deo bij mij wel hoor, maar halverwege moet ik nog meer spuiten en mijzelf op m'n werk opfrissen anders kan je m uitknijpen! Heb ik niet alleen in de zomer hoor, ook in de winter dit tafareel!

Hier een soort familie kwaal, bijna iedereen heeft er thuis last van.
Alleen is mijn moeder er minder blij mee, met gemiddeld zo´n tien uniformen per week in de was :wink:

MissF
Generaal
Generaal

Berichtdoor MissF » 29 jul 2008 10:34

Ik had ook altijd veel last van zweten.
Zweetvoeten hielden bij mij op als ik dure echt leren schoenen kocht. Maar dat vond ik nooit zo leuk, dan kon ik amper meer schoenen kopen. Omdat ik ook steunzolen had (officieel nog steeds, maar ik gebruik ze niet meer, omdat ik dan alleen bijna dichte schoenen aan kan), moest ik dichte schoenen aan, en dat is sowieso niet goed voor zweetvoeten.
Ik liep thuis sowieso altijd op blote voeten, en veel op slippers en nog langer geleden altijd op houten klompen (dan zijn steunzolen sowieso niet nodig).
Tegen het gewone zweten heb ik alles geprobeerd, tot ik Syneo5 tegenkwam. bijna 20 euro per flesje, maar dat werkt perfect. En als het niet werkt krijg je je geld terug.
Mijn zusje gebruikt het nu ook en idd, het helpt echt. MOet je eens in de 5 dagen gebruiken, ook tegen zweetvoeten. Heel af en toe gebruik ik het nog steeds. Het is wel duur, maar ik vind het het zeker waard! Het helpt absoluut perfect!
Uw Woord is een Lamp voor mijn voet, en een Licht op mijn pad...

Terug naar “Archief”