nou ik bedoel meer dat demeiden die dat doen normaal gezien nogal
preutse dames zijn.
En dan met borstvoeding huppazo die witte borst uit de bh.
Moderator: Moderafo's
barryrab schreef:nou ik bedoel meer dat demeiden die dat doen normaal gezien nogal
preutse dames zijn.
barryrab schreef:nou ik bedoel meer dat demeiden die dat doen normaal gezien nogal
preutse dames zijn.
barryrab schreef:[
Daarvoor zijn die dingen er toch ook.Ik snap eigenlijk niet zo goed wat er op tegen is als je een stukje blote borst ziet. Op het strand neemt ook niemand er aanstoot aan en ineens als die borsten ook nog een functie blijken te hebben, is het wel erg.
Dat is het juist!, het gaat mij om het feit dat die meiden die altijd nogal degelijk waren. En nu praten er opgelijk over terwijl als je in het verleden over zulke onderwerpen sprak ze rood tot achter de oren waren.
Borst voeding in gezelschap dames trek je even terug.
barryrab schreef:in je eigen huis geen probleem wel in openbare gelegenheden
barryrab schreef:Dat is het juist!, het gaat mij om het feit dat die meiden die altijd nogal degelijk waren. En nu praten er opgelijk over terwijl als je in het verleden over zulke onderwerpen sprak ze rood tot achter de oren waren.
Borst voeding in gezelschap dames trek je even terug.
ajl schreef:Heb aan mn beste vrienden ook al gevraagd of ze mij erop willen wijzen als ik alleen maar over mn kinderen heb.
Sabra schreef:Wat Laura doet is nogal gemakkelijk en passief. Ze legt de verantwoordelijkheid bij de ander voor wat betreft het gespreksonderwerp.
Als Laura aan de ander zou denken (wat ik overgens niet betwijfel) dan zou zij juist degene zijn die een ander gespreksonderwerp aansnijdt.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 24 gasten