jonge moeders / kinderpraat

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

barryrab
Verkenner
Verkenner

Berichtdoor barryrab » 26 jul 2008 19:37

nou ik bedoel meer dat demeiden die dat doen normaal gezien nogal
preutse dames zijn.
En dan met borstvoeding huppazo die witte borst uit de bh.
Wie nimmer dwaalt, wordt nooit verstandig.

jamillah
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor jamillah » 27 jul 2008 02:54

Gefrustreerd typje barryrap? Doe niet zo preuts. Alsof je bijv in een reclameblaadje nog nooit geen borst gezien hebt..

Natuurlijk zijn die borsten wit. Die mogen 9 maanden geen zon zien, duh-huh.. :mrgreen:

*|Scatie
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor *|Scatie » 27 jul 2008 07:17

jamillah schreef:Gefrustreerd typje barryrap? Doe niet zo preuts. Alsof je bijv in een reclameblaadje nog nooit geen borst gezien hebt..

Natuurlijk zijn die borsten wit. Die mogen 9 maanden geen zon zien, duh-huh.. :mrgreen:

Evelien
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Evelien » 27 jul 2008 08:06

barryrab schreef:nou ik bedoel meer dat demeiden die dat doen normaal gezien nogal
preutse dames zijn.

als je er boven op gaat zitten dan zie je de borst ja.

Maar ik geloof gewoon niet dat vrouwen hun t shirt rats omhoog trekken bh omhoog en zo open en bloot met hun bors(ten) gaat zitten.

ajl
Generaal
Generaal

Berichtdoor ajl » 27 jul 2008 11:49

barryrab schreef:nou ik bedoel meer dat demeiden die dat doen normaal gezien nogal
preutse dames zijn.

Daarvoor zijn die dingen er toch ook.Ik snap eigenlijk niet zo goed wat er op tegen is als je een stukje blote borst ziet. Op het strand neemt ook niemand er aanstoot aan en ineens als die borsten ook nog een functie blijken te hebben, is het wel erg.

@ Sabra, ik begrijp aan de ene kan jouw frustratie wel, maar aan de andere kant ook weer niet. Natuurlijk is het vervelend als mensen alleen maar over hun kinderen praten. Je vergeet echter dat het wel hun leven is. Zoals je zelf al aangaf ....jij praat niet steeds over je werk, maar het werk beslaat 36/40 uur van je week. Daarnaast kan je nog veel andere dingen doen. Moeder ben je dag en nacht, dat is wel iets meer dan 36/40 uur in de week.Ik kan mij voorstellen dat er moeders zijn ( die verder niet meer werken ) dat die alleen over hun kinderen praten. Dat is ook hun voornaamste tijdverdrijf.

Dat neemt echter niet weg dat ik het zelf ook wel eens vervelend vind als de gesprekken alleen maar over kinderen gaan.Ik hoop er zelf straks niet aan mee te gaan doen. Heb aan mn beste vrienden ook al gevraagd of ze mij erop willen wijzen als ik alleen maar over mn kinderen heb.

barryrab
Verkenner
Verkenner

Berichtdoor barryrab » 28 jul 2008 09:17

[

Daarvoor zijn die dingen er toch ook.Ik snap eigenlijk niet zo goed wat er op tegen is als je een stukje blote borst ziet. Op het strand neemt ook niemand er aanstoot aan en ineens als die borsten ook nog een functie blijken te hebben, is het wel erg.

Dat is het juist!, het gaat mij om het feit dat die meiden die altijd nogal degelijk waren. En nu praten er opgelijk over terwijl als je in het verleden over zulke onderwerpen sprak ze rood tot achter de oren waren.

Borst voeding in gezelschap dames trek je even terug.

ajl
Generaal
Generaal

Berichtdoor ajl » 28 jul 2008 09:43

barryrab schreef:[

Dat is het juist!, het gaat mij om het feit dat die meiden die altijd nogal degelijk waren. En nu praten er opgelijk over terwijl als je in het verleden over zulke onderwerpen sprak ze rood tot achter de oren waren.

Ben zelf op dit moment hoogzwanger en wil ook borstvoeding gaan geven. Ikben eigenlijk niet van plan om mij terug te trekken tijdens de borstvoeding. Zoals ik al eerder aangaf....dat is ook de functie van borsten. Daarbij kan je best wel je kind voeden zonder dat de complete borst te zien is.

*|Scatie
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor *|Scatie » 28 jul 2008 10:40

Ben ik helemaal met je eens. 't Zou toch belachelijk zijn als je je steeds terug moet trekken en dat zelfs ook nog in je eigen huis als je visite hebt.

barryrab
Verkenner
Verkenner

Berichtdoor barryrab » 28 jul 2008 10:45

in je eigen huis geen probleem wel in openbare gelegenheden

gempa
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor gempa » 28 jul 2008 11:02

barryrab schreef:in je eigen huis geen probleem wel in openbare gelegenheden

foei wat een onzin, ik heb echt overal gevoed, in de trein in de v/d, in cafe
als je niet wist zag je het niet eens, bovendien, ik neem aan dat je ook niet van kindergehuil houdt, dan heb weinig keus.

maar ja , ik kan mevoorstellen als het niet discreet gebeurd, dat je er moeite mee hebt ja

Hippieblijhoofd
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor Hippieblijhoofd » 28 jul 2008 11:09

Ach ja, als je fulltime zorgmoeder/-vader bent, dan is het toch logisch dat je daar het meest over praat?

Mijn schoonzus verzuchtte onlangs dat ze erg blij was dat er een keer een kennis met een kindje langs was geweest omdat ze nu ook wat meer over haar kinderen kon praten zonder zich schuldig te voelen. Verder heeft ze namelijk geen vriendinnen met kinderen en je hoort haar er dus ook amper over omdat ze het zich goed kan voorstellen dat het vervelend is. In zo'n geval denk ik dat mensen zonder kinderen zich ook wel wat teveel kunnen aanstellen. Ik vind dat nerds ook teveel over computers praten, mannen teveel over seks, autofreaks teveel over auto's, 14jarige meisjes teveel over paarden en modetutjes teveel over mode. Je kunt van alles wel een probleem maken.. :roll:

(overigens zijn er inderdaad mensen die nergens anders meer over kunnen praten, maar volgens mij zijn de meeste moeders bij het kinderen krijgen echt niet ineens hun interesse in de wereld kwijtgeraakt. Of ik ga gewoon met de juiste mensen-met-kinderen om :P)

edit: typfout ;/
Laatst gewijzigd door Hippieblijhoofd op 28 jul 2008 11:36, 1 keer totaal gewijzigd.

Daphne
Kolonel
Kolonel
Contacteer:

Berichtdoor Daphne » 28 jul 2008 11:24

barryrab schreef:Dat is het juist!, het gaat mij om het feit dat die meiden die altijd nogal degelijk waren. En nu praten er opgelijk over terwijl als je in het verleden over zulke onderwerpen sprak ze rood tot achter de oren waren.

Volgens mij ben jij op dit moment preutser dan die meiden...

@hippieblijhoofd: idd, helemaal mee eens.
Afbeelding

LauraC
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor LauraC » 28 jul 2008 12:15

ajl schreef:Heb aan mn beste vrienden ook al gevraagd of ze mij erop willen wijzen als ik alleen maar over mn kinderen heb.

Moedig ajl, omdat te zeggen. Ik zei dat ook en Sabra vond daar het volgende van:
Sabra schreef:Wat Laura doet is nogal gemakkelijk en passief. Ze legt de verantwoordelijkheid bij de ander voor wat betreft het gespreksonderwerp.

Als Laura aan de ander zou denken (wat ik overgens niet betwijfel) dan zou zij juist degene zijn die een ander gespreksonderwerp aansnijdt.

:mrgreen:

Max
Mineur
Mineur

Berichtdoor Max » 28 jul 2008 12:39

barryrab schreef:in je eigen huis geen probleem wel in openbare gelegenheden

Wah, kijk dan allemaal even op weeweewee punt borstvoeding punt com. Daar zie je rechts momenteel een cartoon over strand.
Ik vind em schitterend! :mrgreen:

Max
Mineur
Mineur

Berichtdoor Max » 28 jul 2008 12:41

(gaat beetje fout geloof ik)

Terug naar “Archief”