Reageer je nu op mij of op Deleana?
Die pil die zij gebruikt is net zo goed een anticonceptiemiddel als elk ander middel, hoor...
Moderator: Moderafo's
Galateia schreef:@Daphne: spannend hoor! Ik maak uit je vorige posts op, dat je serieus bezig bent met het in de gaten houden van je cyclus: lijkt me een spannende tijd voor jullie allebei. Als je al 14 maanden getrouwd bent en zonder voorbehoedsmiddelen vrijt, dan zou je ook kunnen overwegen naar de huisarts te gaan. Je schreef namelijk dat je zo onregelmatig ongesteld bent en je temperatuur in de ochtend schommelt ook alle kanten op: misschien heeft de huisarts nog tips om je vruchtbare periode te bepalen. Lijkt me namelijk nogal ingewikkeld met een onregelmatige cyclus en grote temp.verschillen...
AikonGirl schreef:Daphne schreef::?:
Reageer je nu op mij of op Deleana?
Die pil die zij gebruikt is net zo goed een anticonceptiemiddel als elk ander middel, hoor...
Ja, maar zij krijgt het toch niet vergoed als anticonceptie? Maar voor haar pms.
Daphne schreef:![]()
Ik ben voor ons trouwen altijd heel onregelmatig geweest. De ene keer was ik om de 6 weken ongesteld, de andere keer om de 2/3 maanden. Sinds we getrouwd zijn word ik wel wat regelmatiger, meestal om de 5 à 6 weken, meer tijd zit er eigenlijk niet meer tussen gelukkig.
Met het temperaturen zat ik zelf fout, ontdekte ik. Ik temperatuurde niet steeds op hetzelfde tijdstip. Ik denk dat als ik nu echt elke ochtend op dezelfde tijd meet, dat het beter gaat. Bovendien ben ik nu pas 11 dagen aan het meten, dus die huisarts wacht maar ff...
Daphne schreef:Ik heb trouwens net op de site van NFP gekeken (als je bij google 'NFP' intikt moet je de bovenste site hebben). Sorry dat ik het zeg, maar ik vind het asociaal duur! 199 euro voor 4 avondjes cursus en een terugkomavond...Dan is de pil goedkoper volgens mij...
TheKeimpe schreef:Ahum, een tweetal opmerkingen:
1. Het is al eerder gezegd, maar NFP is net zo goed tegennatuurlijk als welk ander anticonceptiemiddel dan ook. Of zijn hormonen die je lust regelen geen hormonen?
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 28 gasten