goshen schreef:Michael schreef:goshen schreef:Michael schreef:Onzin van de hoogste plank. etc.
Poe zeg , je kunt er zelf anders ook wat van

Precies, en toch is alles wat ik meld feitelijk te controleren!!!
Ik heb geen tijd en al helemaal geen zin om op alles wat je beweert in te gaan
Neem de moeite. Of hou op met de schuld bij de tegenpartij leggen. Je kunt niet iets tot onzin bestempelen zonder er inhoudelijk op in te willen gaan. Als je argumenten hebt moet je ze hard durven maken.
De KKK is een christelijke organisatie.
Totale onzin, je lijkt hiermee een beetje op een iemand die de organisatie "Het Rode Kruis" maar iets vindt voor Christelijk Kruisvaarders en daarom kiest voor "De Rode Halve Maan".

Om een nog dommer voorbeeld te geven om jouw bewering te onderbouwen "de rokerskerk' (opgericht om de rookvrije kleine cafees een pafalibi te verschaffen) zou dan ook Christelijk moeten zijn?

Is het WEL of NIET een christelijke organisatie... Klets er niet omheen want je snapt precies wat ik wil zeggen.
The Ku Klux Klan are proponents of a fundamentalist Christian theology strongly influenced by Christian Reconstructionism, hoping to "reconstruct" the United States along biblical (primarily Old Testament) lines and establish a white-dominated theocracy.
Christelijk dus !!!
Dat die gasten niet weten wat het betekent om christen te zijn is niet relevant. Ze gebruiken de vlag. En volgens de regels waarop we moslims afrekenen zijn dit dus christenen en zijn wij zoals zij....
Ik probeer alleen maar duidelijk te maken dat de onzinnige argumenten waarop moslims afgerekend zijn precies dat zijn.. Onzin van de hoogste plank. Een gevolg van niet verder kijken dan ons neus lang is. En de eigen fouten weigeren te zien.
Johannus schreef:je suggereert er gelijk maar van dat het een brave jood is? de beste man had ook een druus kunnen zijn. stond je er toevallig naast?
Hey, hij was toch werknemer van een joodse staat? Dus kun je van hem verwachten de Joodse normen en waarden uit te dragen. Volgens de hypocritie is hij dus zelfs Jood en zijn alle Joden precies zoals hij... Bullshit? Ja natuurlijk... Maar als hij een lid van een moslim staat was geweest dan zou het wel op gaan.
Er zijn moslims die van kinds af aan opgevoed worden om zichzelf op te blazen in een joodse stad.. DUS zijn alle moslims zo.... Er zijn moslims die vrouw onvriendelijkheid preken. DUS zijn alle moslims zo.. Er zijn moslims die vechten voor wereldvrede....... Uh, maar dat zijn uitzonderingen.... En eigenlijk nog steeds terroristen.
En ja, we geloven op zich best dat er moslims zijn die het beste voor hebben met de wereld. Net zoals wij... Toch? Als een soort theoretische mogelijkheid. Maar we vertrouwen er niet op dat we die mensen kunnen berijken.
Yael schreef:Ik denk dat je ook niet moet onderschatten onder wat voor druk deze jonge mensen moeten opereren in die gebieden.
Ik onderschat niets. En ik geloof eerlijk ook niet dat dit een slecht mens is. Enkel maar een mens die tot waanzin gedreven is.
Maar wie legt de druk op die schouders? Wie zijn verantwoordelijk voor het opbouwen van die druk? EN wie staan er nog meer onder die druk?
Zie je dat je intussen het gedrag van deze man wel goed praat? Wat is er gebeurt in het leven van iemand die zichzelf in een winkelcentrum op blaast? Is dat het goedpraten niet waard? Is dat ook niet gewoon een goed man tot afgrijzelijke waanzin gedreven?
Hardstikke goed dat de man opgepakt is en verhoord gaat worden. Ik weet zeker dat de officiele berisping alles goed zal maken voor die jongen die mishandeld werdt. We weten allemaal dat als er niet toevallig een camera naast stond alles ontkent zou zijn.
Kom op mensen er is geen excuus voor misdadig gedrag. NOOIT OOIT.. Als je gelooft in een duivel. Waarom herken je dit excuseren dan niet als door dat kwade geinspireerd? Wat al dat kwaad mogelijk maakt. De gevolgen ervan zijn het continuee aanwakkeren van geweld. Over alle grenzen van geloof of nationaliteit heen.
Wat zou er gebeurd zijn met die zelfmoord terrorist als zijn omgeving het afgekeurd zou hebben? Wat zou die IDF soldaat gedaan hebben als hij wist dat zijn vrienden en officieren het af zouden keuren? Kwaad gebeurt altijd omdat mensen hun ogen sluiten vanwege de omstandigheden. Waardoor de zwakste schakels beginnen te breken en de omstandigheden nog meer verslechteren.
Er is maar 1 mens, en de mens die hij zijn vijand noemt is altijd zijn spiegelbeeld.. Zien jullie hoe jullie stuk voor stuk proberen het gedrag van de Jood te minimalizeren? Hij was geen echte jood, hij had druk op zijn schouders. Al dat is irrelevant. Hij is mens. Jij bent mens. ? Hij is jij. Deal with it.