kleding enzo

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

Saskia
Majoor
Majoor

Berichtdoor Saskia » 20 jul 2008 21:41

Ondergoed met gaatjes, nee, dat komt echt niet voor hier :) Ik denk dat m'n moeder er dat te goed ingepompt heeft toen ik klein was: "Denk erom dat je geen kapot ondergoed aantrekt, stel je voor dat er iets gebeurt en je komt in het ziekenhuis terecht, dan moet het er wel fatsoenlijk uitzien!" :D

essieee
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor essieee » 20 jul 2008 21:56

Saskia schreef:Ondergoed met gaatjes, nee, dat komt echt niet voor hier :) Ik denk dat m'n moeder er dat te goed ingepompt heeft toen ik klein was: "Denk erom dat je geen kapot ondergoed aantrekt, stel je voor dat er iets gebeurt en je komt in het ziekenhuis terecht, dan moet het er wel fatsoenlijk uitzien!" :D

Geweldig, zo ben ik ook groot gebrachT!

Gerdien B.
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor Gerdien B. » 20 jul 2008 22:27

essieee schreef:
Saskia schreef:Ondergoed met gaatjes, nee, dat komt echt niet voor hier :) Ik denk dat m'n moeder er dat te goed ingepompt heeft toen ik klein was: "Denk erom dat je geen kapot ondergoed aantrekt, stel je voor dat er iets gebeurt en je komt in het ziekenhuis terecht, dan moet het er wel fatsoenlijk uitzien!" :D

hier nog één!
Een leuk kaartje sturen en krijgen doet altijd goed!

pol
Majoor
Majoor

Berichtdoor pol » 21 jul 2008 06:11

Gerdien B. schreef:
essieee schreef:

hier nog één!

en hier ook, maar toen zei een vriendin van me: klets, als je naar het ziekenhuis moet en er zou iets zijn, knippen ze je ondergoed gewoon kapot!

Gerdien B.
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor Gerdien B. » 21 jul 2008 09:03

Zolang het werkt, is het prima vind ik :wink:
geloof ook niet dat ze op je kleding gaan letten als je daar met spoed wordt binnen gebracht ;)
Een leuk kaartje sturen en krijgen doet altijd goed!

Evelien
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Evelien » 21 jul 2008 09:41

ik mag hopen van niet....

LeChat
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor LeChat » 21 jul 2008 10:10

Ha, dat heb ik ook gehoord als het ging om panty's. Dat zei de fam. van een vriendin van mij: geen panty's met (geplakte) gaten/ladders aantrekken, want...
Alsof je panty nog heel is als je i.v.m. een ongeval ofzo naar 't ziekenhuis wordt gebracht :roll: :wink:
Gelijk hebben is wat anders dan gelijk krijgen

Merisja
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor Merisja » 21 jul 2008 10:22

Lalage schreef:Vinden jullie het nou echt zo boeiend wat andere mensen voor kleding aan hebben? Ga je eens druk maken over belangrijkere dingen zeg...

Persoonlijk vind ik het best belangrijk om er goed gekleed uit te zien, ja. Niet dat dat het voornaamste is in mijn leven, wat dat betreft maak ik me ook heus wel druk om belangrijker dingen 8) . Maar ik vind toch wel dat kleren de man maken; ik hou van netjes en zal dus ook nóóit, ookal is het vakantie, kleding aantrekken 'wat nog net kan en dan weggegooid wordt'. Voel ik me gewoon niet lekker in. Én omdat ik kleren best belangrijk vind kijk ik (onbewust) toch ook naar anderen wat ze aan hebben. Niks verkeerd mee toch? Als je verder iedereen maar wel in zn waarde laat. De één is hier gelukkig mee, dan ander daarmee.

Lalage
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor Lalage » 21 jul 2008 10:40

Merisja schreef:
Lalage schreef:Vinden jullie het nou echt zo boeiend wat andere mensen voor kleding aan hebben? Ga je eens druk maken over belangrijkere dingen zeg...

Persoonlijk vind ik het best belangrijk om er goed gekleed uit te zien, ja. Niet dat dat het voornaamste is in mijn leven, wat dat betreft maak ik me ook heus wel druk om belangrijker dingen 8) . Maar ik vind toch wel dat kleren de man maken; ik hou van netjes en zal dus ook nóóit, ookal is het vakantie, kleding aantrekken 'wat nog net kan en dan weggegooid wordt'. Voel ik me gewoon niet lekker in. Én omdat ik kleren best belangrijk vind kijk ik (onbewust) toch ook naar anderen wat ze aan hebben. Niks verkeerd mee toch? Als je verder iedereen maar wel in zn waarde laat. De één is hier gelukkig mee, dan ander daarmee.

Natuurlijk mag je jezelf leuk kleden, maar het is precies zoals je op het einde zegt: je moet anderen niet beoordelen op hun kleding. Als kind werd ik gepest en daarbij word je al snel op uiterlijkheden gepakt. Ik heb een hele tijd gedacht dat ik heel lelijk was. Dan is het zo belangrijk als je ouders je meegeven dat het uiterlijk er niet toe doet. Daarom kan ik altijd een beetje fel reageren als mensen uiterlijk zo belangrijk vinden... Inmiddels let ik wel iets meer op mijn kleding, vooral als ik voor mijn werk ergens heen moet om te spreken of met mensen te overleggen.

gempa
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor gempa » 21 jul 2008 11:33

pol schreef:
Gerdien B. schreef:
essieee schreef:

hier nog één!

en hier ook, maar toen zei een vriendin van me: klets, als je naar het ziekenhuis moet en er zou iets zijn, knippen ze je ondergoed gewoon kapot!

daarom, toen mijn zoontje laatst in het ziekenhuis was, knipten ze zijn shirt en romper gewoon kapot, en ohh wat was hij boos op de dokter :mrgreen:

Airke
Luitenant
Luitenant
Contacteer:

Berichtdoor Airke » 21 jul 2008 11:34

Hehe, met jou kan ik praten. :D

Giovannino

Berichtdoor Giovannino » 21 jul 2008 11:58

Met kleding kun je zóveel zeggen over jezelf, waarom zou je er dan niet over praten?

DonWoozy
Sergeant
Sergeant

Berichtdoor DonWoozy » 21 jul 2008 12:26

Giovannino schreef:Met kleding kun je zóveel zeggen over jezelf, waarom zou je er dan niet over praten?

volledig mee eens, je kunt echt veel zien aan mensen aan de hand van de kleding!

Lalage
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor Lalage » 21 jul 2008 12:45

Dat klopt... Toen ik nog studeerde zag ik in de lift van de universiteit weleens meisjes waarvan ik dacht: wat doen die in het betagebouw? Dan zag ik dat ze op de 5 drukten en dan dacht ik: oja daar zit sociale wetenschappen. Het waren namelijk meisjes die er nogal modieus uitzagen en die heb je bij wiskunde niet zoveel. Niet dat we ons niet leuk kleden, maar het is gewoon iets minder belangrijk en de meesten gebruiken ook geen make-up.

Sabra
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Sabra » 21 jul 2008 13:36

Waarom niet iedereen vrij laten in zijn of haar kledingkeuze?

Terug naar “Archief”