Moderator: Moderafo's
Saskia schreef:Ondergoed met gaatjes, nee, dat komt echt niet voor hierIk denk dat m'n moeder er dat te goed ingepompt heeft toen ik klein was: "Denk erom dat je geen kapot ondergoed aantrekt, stel je voor dat er iets gebeurt en je komt in het ziekenhuis terecht, dan moet het er wel fatsoenlijk uitzien!"
essieee schreef:Saskia schreef:Ondergoed met gaatjes, nee, dat komt echt niet voor hierIk denk dat m'n moeder er dat te goed ingepompt heeft toen ik klein was: "Denk erom dat je geen kapot ondergoed aantrekt, stel je voor dat er iets gebeurt en je komt in het ziekenhuis terecht, dan moet het er wel fatsoenlijk uitzien!"
Geweldig, zo ben ik ook groot gebrachT!
Gerdien B. schreef:essieee schreef:Saskia schreef:Ondergoed met gaatjes, nee, dat komt echt niet voor hierIk denk dat m'n moeder er dat te goed ingepompt heeft toen ik klein was: "Denk erom dat je geen kapot ondergoed aantrekt, stel je voor dat er iets gebeurt en je komt in het ziekenhuis terecht, dan moet het er wel fatsoenlijk uitzien!"
hier nog één!
Lalage schreef:Vinden jullie het nou echt zo boeiend wat andere mensen voor kleding aan hebben? Ga je eens druk maken over belangrijkere dingen zeg...
Merisja schreef:Lalage schreef:Vinden jullie het nou echt zo boeiend wat andere mensen voor kleding aan hebben? Ga je eens druk maken over belangrijkere dingen zeg...
Persoonlijk vind ik het best belangrijk om er goed gekleed uit te zien, ja. Niet dat dat het voornaamste is in mijn leven, wat dat betreft maak ik me ook heus wel druk om belangrijker dingen. Maar ik vind toch wel dat kleren de man maken; ik hou van netjes en zal dus ook nóóit, ookal is het vakantie, kleding aantrekken 'wat nog net kan en dan weggegooid wordt'. Voel ik me gewoon niet lekker in. Én omdat ik kleren best belangrijk vind kijk ik (onbewust) toch ook naar anderen wat ze aan hebben. Niks verkeerd mee toch? Als je verder iedereen maar wel in zn waarde laat. De één is hier gelukkig mee, dan ander daarmee.
pol schreef:Gerdien B. schreef:essieee schreef:Saskia schreef:Ondergoed met gaatjes, nee, dat komt echt niet voor hierIk denk dat m'n moeder er dat te goed ingepompt heeft toen ik klein was: "Denk erom dat je geen kapot ondergoed aantrekt, stel je voor dat er iets gebeurt en je komt in het ziekenhuis terecht, dan moet het er wel fatsoenlijk uitzien!"
hier nog één!
en hier ook, maar toen zei een vriendin van me: klets, als je naar het ziekenhuis moet en er zou iets zijn, knippen ze je ondergoed gewoon kapot!
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 32 gasten