Moderator: Moderafo's
Evelien schreef:Ach tsja. kleren. Ik koop gerust kleren bij de kringloop of bij tweede hands kleding zaak. Vooral voor m'n werk. Pas 3 polo shirts voor 9 euro.
*Annet* schreef:waarom lopen toeristen er zo onverzorgd en duidelijk "wij zijn op vakantie-achtig uit"? en hebben dus de oudste en meest afschuwelijke kleding uit de kast getrokken. Ieniemienie korte broek aan met sandalen en een 3 maten te groot windjack![]()
denk dat ze zich zouden schamen als ze een bekende tegenkomen
Saskia schreef:Arme mensen en kindertjes hoeven toch niet altijd blij te zijn met onze oude of niet meer mooie kleding? Als ik zie wat ik hier soms binnen krijg, dat is werkelijk om te huilen!
Ik krijg altijd een beetje steiger-neigingen bij zoiets, waarom moet een arm iemand wel aantrekken waar jij zelf niet meer mee zou willen lopen!?
pol schreef:Saskia schreef:Arme mensen en kindertjes hoeven toch niet altijd blij te zijn met onze oude of niet meer mooie kleding? Als ik zie wat ik hier soms binnen krijg, dat is werkelijk om te huilen!
Ik krijg altijd een beetje steiger-neigingen bij zoiets, waarom moet een arm iemand wel aantrekken waar jij zelf niet meer mee zou willen lopen!?
dat vind ik ook. Als ik nog iets heb, wat nog best aankan alleen ik ben er op uitgekeken of het past niet meer geef ik het aan de arme mensen, maar als ik een shirt heb, dat wat vaal is of er zit een ieniemieniekleingaatje in, draag ik het in de vakantie af en gaat het daar de kliko in. Wat maakt het uit als je naar het strand gaat, of op de camping met een oud shirt aanloopt. Als de rafels eraan hangen, nee dan gaat het hier al weg. Maar je hebt wel eens van die het-gaat-nog-netkleren en die draag ik dan daar af.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 41 gasten