kleding enzo

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

Evelien
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Evelien » 20 jul 2008 08:06

Ach tsja. kleren. Ik koop gerust kleren bij de kringloop of bij tweede hands kleding zaak. Vooral voor m'n werk. Pas 3 polo shirts voor 9 euro.

pol
Majoor
Majoor

Berichtdoor pol » 20 jul 2008 10:47

Evelien schreef:Ach tsja. kleren. Ik koop gerust kleren bij de kringloop of bij tweede hands kleding zaak. Vooral voor m'n werk. Pas 3 polo shirts voor 9 euro.

Wil ik ook nog eens gaan kijken, heb het al eerder gepost, een leuke 7/8e zwarte broek van h&m voor 2 euro.
Nu heb ik trouwens een leuk rokje van 8,95 gekocht bij de jola. Heb ik vandaag aan. Best toch.

*Annet*
Generaal
Generaal

Berichtdoor *Annet* » 20 jul 2008 14:49

waarom lopen toeristen er zo onverzorgd en duidelijk "wij zijn op vakantie-achtig uit"? en hebben dus de oudste en meest afschuwelijke kleding uit de kast getrokken. Ieniemienie korte broek aan met sandalen en een 3 maten te groot windjack ::((

denk dat ze zich zouden schamen als ze een bekende tegenkomen :roll:
ja, dat is mijn mening dan he.....

pol
Majoor
Majoor

Berichtdoor pol » 20 jul 2008 16:08

*Annet* schreef:waarom lopen toeristen er zo onverzorgd en duidelijk "wij zijn op vakantie-achtig uit"? en hebben dus de oudste en meest afschuwelijke kleding uit de kast getrokken. Ieniemienie korte broek aan met sandalen en een 3 maten te groot windjack ::((

denk dat ze zich zouden schamen als ze een bekende tegenkomen :roll:

help, weet je wat wij doen. Alle ouwe shirts/ondergoed etc gaan mee naar de camping en die worden gewoon weggegooid. En die afschuwelijke dingen dragen we daar en we hoeven het niet meer mee naar huis te nemen. Best toch.
En als we jou tegenkomen zeggen we: hallo Annet, morgen gaan we leuke dingen doen en jij gaat maar met je wasmand onder je arm naar het wasmachine en succes met het spul te drogen en te strijken!

*Annet*
Generaal
Generaal

Berichtdoor *Annet* » 20 jul 2008 17:55

je kunt toch evengoed leuke dingen doen met beetje verzorgde kleding aan?

liefie
Generaal
Generaal

Berichtdoor liefie » 20 jul 2008 18:01

Hier valt dat ook erg op dat mensen er in hun vakantie echt slonzig bijlopen. Ik wil er juist altijd leuk bijlopen als ik vakantie heb en ook anders als ik moet werken enz.
En leuke kleding kan ook echt heerlijk zitten. :D

pol
Majoor
Majoor

Berichtdoor pol » 20 jul 2008 18:06

*Annet* schreef:je kunt toch evengoed leuke dingen doen met beetje verzorgde kleding aan?

Natuurlijk, maar het is ook een manier om van je oude spullen af te komen toch! En als ik naar het strand ga hoef ik er niet tip top uit te zien.

*Annet*
Generaal
Generaal

Berichtdoor *Annet* » 20 jul 2008 18:13

misschien zijn de arme mensen en kindertjes wel heel blij met jouw niet meer zo mooie kleding?

Ik voel me beter en een stuk meer happy en vrouwelijk als ik er (naar mijn idee) verzorgd uitzie. Zelfs op het kraambed :P zat ik niet graag in pyama style.

Saskia
Majoor
Majoor

Berichtdoor Saskia » 20 jul 2008 18:37

Arme mensen en kindertjes hoeven toch niet altijd blij te zijn met onze oude of niet meer mooie kleding? Als ik zie wat ik hier soms binnen krijg, dat is werkelijk om te huilen!
Ik krijg altijd een beetje steiger-neigingen bij zoiets, waarom moet een arm iemand wel aantrekken waar jij zelf niet meer mee zou willen lopen!?

Evelien
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Evelien » 20 jul 2008 18:38

helemaal mee eens.

pol
Majoor
Majoor

Berichtdoor pol » 20 jul 2008 19:00

Saskia schreef:Arme mensen en kindertjes hoeven toch niet altijd blij te zijn met onze oude of niet meer mooie kleding? Als ik zie wat ik hier soms binnen krijg, dat is werkelijk om te huilen!
Ik krijg altijd een beetje steiger-neigingen bij zoiets, waarom moet een arm iemand wel aantrekken waar jij zelf niet meer mee zou willen lopen!?

dat vind ik ook. Als ik nog iets heb, wat nog best aankan alleen ik ben er op uitgekeken of het past niet meer geef ik het aan de arme mensen, maar als ik een shirt heb, dat wat vaal is of er zit een ieniemieniekleingaatje in, draag ik het in de vakantie af en gaat het daar de kliko in. Wat maakt het uit als je naar het strand gaat, of op de camping met een oud shirt aanloopt. Als de rafels eraan hangen, nee dan gaat het hier al weg. Maar je hebt wel eens van die het-gaat-nog-netkleren en die draag ik dan daar af.

Daphne
Kolonel
Kolonel
Contacteer:

Berichtdoor Daphne » 20 jul 2008 19:11

pol schreef:
Saskia schreef:Arme mensen en kindertjes hoeven toch niet altijd blij te zijn met onze oude of niet meer mooie kleding? Als ik zie wat ik hier soms binnen krijg, dat is werkelijk om te huilen!

dat vind ik ook. Als ik nog iets heb, wat nog best aankan alleen ik ben er op uitgekeken of het past niet meer geef ik het aan de arme mensen, maar als ik een shirt heb, dat wat vaal is of er zit een ieniemieniekleingaatje in, draag ik het in de vakantie af en gaat het daar de kliko in. Wat maakt het uit als je naar het strand gaat, of op de camping met een oud shirt aanloopt. Als de rafels eraan hangen, nee dan gaat het hier al weg. Maar je hebt wel eens van die het-gaat-nog-netkleren en die draag ik dan daar af.

Dat doe ik ook ja. Kleren met een gaatje of die vaal/versleten zijn draag ik in vakanties af en gaan dan de vuilnisbak in. Kleren die nog netjes zijn maar die ik niet meer draag/pas gaan naar de arme mensen.
Afbeelding

Heidebloem
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor Heidebloem » 20 jul 2008 19:24

Zelf neem ik ook mijn 'oude' kleding mee naar de camping, hoef ik nergens naar te kijken en als het even kan hoeft het ook niet meer mee terug. Scheelt weer in de bagage.
Met name ondergoed bewaar ik echt voor de vakantie, met gaatjes enzo :lol:

Lalage
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor Lalage » 20 jul 2008 19:25

Vinden jullie het nou echt zo boeiend wat andere mensen voor kleding aan hebben? Ga je eens druk maken over belangrijkere dingen zeg...

Heidebloem
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor Heidebloem » 20 jul 2008 19:40

Lalage schreef:Vinden jullie het nou echt zo boeiend wat andere mensen voor kleding aan hebben? Ga je eens druk maken over belangrijkere dingen zeg...

Helemaal mee eens. Het boeit mij ook niet zo.. met als gevolg dat mijn zusje liever voor me gaat lopen :mrgreen:

Terug naar “Archief”