die koude voetebadjes nemen had ik idd ook al vaker gehoord, maar wist niet of het echt hielp. 's Avonds dan maar ff in een teiltje kijken of dat helpt.liefie schreef:Saskia schreef:Kijk anders ook eens bij de wat betere schoenenzaken, daar hebben ze meestal wel een zalf oid tegen zweetvoeten. Ik heb wel eens pedicare-zalf gebruikt, dat werkt echt heel goed (een klein wit potje met blauwe opdruk, ik geloof dat ze die in de meeste winkels wel hebben)
Ik heb ook altijd giga last van zweetvoeten gehad durfde nooit mijn schoenen uit te doen.
Ik heb ook een hele poos pedicarezalf gebruikt werkte niet (dit is volgens mij echt p.p. verschillend) Totdat iemand zei zoveel mogelijk op je blote voeten lopen en koude voete badjes nemen en ik heb nergens meer last van gelukkig want is echt een vervelend kwaaltje.
Maar je moet ook eigenlijk ook alleen maar leren schoenen aan vooral leer aan de binnenkant van je schoen.
Een collega zei tegen mij: je steunzolen in de vriezer gooien

weet ik eerlijk gezegd niet want mijn schoenen zitten best strak om m'n voeten heen (speling heb ik een hekel aan en krijg ik last van m'n voeten...)88alries88 schreef:Kwebbel, mn zusje heeft ook onwijs last van zweetvoeten en nu heeft mn moeder een speciaal inlegzooltje gekocht tegen zweetvoeten. Het werkt onwijs goed, haar voeten stinken niet meer, en dat zooltje kan je wassen. Ik weet alleen niet hoe dik zo'n zooltje is, en of jij dat er dan wel extra bij kan hebben.
ik kreeg een PB van christien, die gaf aan dat (badstof) kousevoetjes om de steunzolen ook misschien wel zou helpen! Dank voor de tip, misschien ook handig voor de anderen die er last van hebben ?