Moderators: johannes1, Moderafo's
Gerdien B. schreef:Dit weekend ben ik 2 keer aan het fotograveren geweest in een kerkdienst. Dat wil je dan zonder flits doen om niet te storen, maar dat is verdraait lastig. Zeker als je de camera net hebt en het amper kent.
Nu heb ik hem op automatisch gezet met flits uit en dat is redelijk goed gegaan. Verschillende keren 3 keer proberen en dan werd hij wel scherp, maar zelf ben ik dan zo erg dat het eigenlijk in 1 keer goed moet wezen![]()
Hoe doen jullie dat in zulke situaties?
CGK<3 schreef:Die eerste optie: die lens, is dat de 80-200 f/2.8?dan wel mooi lichtsterk. Maar dan heb je wel nog een lens erbij nodig natuurlijk, want je mist het hele bereik van 17-80!Maar ik vraag me af of het die lens is, hij is niet meer nieuw verkrijgbaar en tweedehands kost hij zo'n 900 euro.
...
christien schreef:Ik heb nu de canon 400d en zou graag een macro lens willen aanschaffen.
Ben nu een beetje aan het orienteren, er zijn vrij veel verschillende lenzen. Welke lenzen gebruiken jullie, en wat adviseer je mij om te kopen?
verwonderde vrouw schreef:Sony heeft Konica/Minolta over genomen omdat deze het zelfstandig niet meer bol konden werken.
De camera's van Sony zijn dan ook gewoon in de oude Minolta fabrieken geproduceerd. Ik heb mij laten vertellen dat ook de oude Minolta lenzen nog schijnen te passen....
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 15 gasten