Moderator: Moderafo's
Soort van: over rampzalige reformatorische schoonouders.Jo'tje schreef:Was hier niet al een topic over?
Smurffie schreef:Nooit last van gehad, eerder gemak, hoop lol, goede gesprekken, kortom: Topvrouw. We zijn het niet altijd helemaal met elkaar eens, maar we respecteren elkaars mening gewoon. We zijn oud en wijs genoeg om zelf beslissingen te nemen zegt ze, net als mn schoonvader trouwens. Ik vind ze lief. Maarrrr..ik ben nog niet getrouwd, enneh..het hebben van de zaak is het einde van 't vermaak, schijnt
Javaca schreef:M'n eigen moeder is als schoonmoeder verschrikkelijk. Ze is erg opdringerig en snel op d'r tenen getrapt. Ze wil ons als gezinnetje nogal krampachtig bij elkaar houden. Zo denkt ze ook dat ze mij na 22 jaar nog steeds kan opvoeden en weet precies wat goed is voor iedereen. Ook is ze verschrikkelijk vermoeiend met verjaardagen e.d.
zeekanter schreef:Smurffie schreef:Nooit last van gehad, eerder gemak, hoop lol, goede gesprekken, kortom: Topvrouw. We zijn het niet altijd helemaal met elkaar eens, maar we respecteren elkaars mening gewoon. We zijn oud en wijs genoeg om zelf beslissingen te nemen zegt ze, net als mn schoonvader trouwens. Ik vind ze lief. Maarrrr..ik ben nog niet getrouwd, enneh..het hebben van de zaak is het einde van 't vermaak, schijnt
Ho,ho, Oud genoeg ......, laat wijs maar weg![]()
Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 30 gasten