Moderator: Moderafo's
Vind je?Smurffie schreef::mrgreen:
Rare fantasie heb jij
Smurffie schreef:Eh, ergens op de veluwe in ieder geval![]()
Overigens houd ik ook niet van vis, Arjen wel, maar ook al zouden we er beiden niet van houden, dan zijn er nog 60 daggasten die het misschien wel lekker vinden. Altijd wel een stel mensen, dus ik raad je aan om het wel te doenHet hoeft niet veel te zijn
![]()
3500-4000 zijn we gemiddeld kwijt volgens die man. Maar ik denk dat we er eerder onder zitten omdat we geen feest hebben 's avonds, of receptie. Anderzijds hebben we gezegd dat de gasten die heel de dag komen, echt niets tekort mogen komen. Niet bezuinigen op drank dus bijvoorbeeld. Bovendien..hoeveel mensen drinken er nu een likeurtje, of baco, of wathever..laat dat eens 50 euro extra kosten aan het einde van de rit. Dat maakt dan ook niets meer uit. Zeker als je maar 60 gasten hebt. Bij 200 man zou ik het dan weer niet doen(Altijd wel een stel pubers die je helemaal niet kent en die zich dan klem zuipen aan de baco, breezers en andere dure drank)
MissF schreef:We hadden gister een bruiloft waarbij van 8 tot 10 de receptie was en daarna feestavond, waarbij dus alle receptiegasten weer gingen. Dat had ik nog nooit meegemaakt!
Gerdien B. schreef:MissF schreef:We hadden gister een bruiloft waarbij van 8 tot 10 de receptie was en daarna feestavond, waarbij dus alle receptiegasten weer gingen. Dat had ik nog nooit meegemaakt!
Ik ken het bijna niet anders dan receptie en feestavond. Wij willen dat ook gaan doen, omdat we anders te veel mensen de hele avond er hebben zitten. Het moet wel leuk blijven en we willen ook nog watcontact kunnen maken met de gasten die er dan zijn. Anders sta je enkel de hele avond handen te geven.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 24 gasten