Voor haar zal het wel leuk wezen....En tja...we maken d'r gewoon wat van

Die regels schijnen wel streng te wezen, maar goed! 't Is voor mij maar 2 dagen

Moderator: Moderafo's
meissie88 schreef:M'n ouders doen 't meer voor m'n zusje dat ze daar heen gaanOmdat m'n zusje als enigste kind nog mee gaat (ik kom dan nog wel 2 daagjes, maar goed)
Voor haar zal het wel leuk wezen....En tja...we maken d'r gewoon wat van![]()
pol schreef:meissie88 schreef:M'n ouders doen 't meer voor m'n zusje dat ze daar heen gaanOmdat m'n zusje als enigste kind nog mee gaat (ik kom dan nog wel 2 daagjes, maar goed)
Vaak wordt het ook overdreven .Ik ken mensen die gaan voor de gezelligheid en op zondag doen ze net of ze naar de kerk gaan, maar ze hebben hun zwemkleding onder hun zondagse kleding. en als ze naar de kerk zijn geweest, gaan ze door naar het strand en ze zorgen dat ze na de avonddienst weer op de camping zijn.... over schijnheiligheid gesproken.
Saskia schreef:pol schreef:meissie88 schreef:M'n ouders doen 't meer voor m'n zusje dat ze daar heen gaanOmdat m'n zusje als enigste kind nog mee gaat (ik kom dan nog wel 2 daagjes, maar goed)
Vaak wordt het ook overdreven .Ik ken mensen die gaan voor de gezelligheid en op zondag doen ze net of ze naar de kerk gaan, maar ze hebben hun zwemkleding onder hun zondagse kleding. en als ze naar de kerk zijn geweest, gaan ze door naar het strand en ze zorgen dat ze na de avonddienst weer op de camping zijn.... over schijnheiligheid gesproken.
Da's wel triest ja... Ga dan naar een andere camping, als je geen regels wilt.
Rolf schreef:1 Dag onbeperkt reizen voor €14,95.
Loucom schreef:Rolf schreef:1 Dag onbeperkt reizen voor €14,95.
Hmm leuk, heb het afgelopen 2 jaar elke zomer een zomertour gedaan met een vriendin. Aankomende donderdag gaan we met een kaart van ANWB voor €34.95 onbeperkt treinen 1 dag met 2 personen. Dit iets goedkoper maar heb kaarten al binnen.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 31 gasten