zomervakantie 2008

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

meissie88

Berichtdoor meissie88 » 24 jun 2008 12:35

M'n ouders doen 't meer voor m'n zusje dat ze daar heen gaan ;-) Omdat m'n zusje als enigste kind nog mee gaat (ik kom dan nog wel 2 daagjes, maar goed)
Voor haar zal het wel leuk wezen....En tja...we maken d'r gewoon wat van ;-)
Die regels schijnen wel streng te wezen, maar goed! 't Is voor mij maar 2 dagen :wink:

pol
Majoor
Majoor

Berichtdoor pol » 24 jun 2008 12:41

meissie88 schreef:M'n ouders doen 't meer voor m'n zusje dat ze daar heen gaan ;-) Omdat m'n zusje als enigste kind nog mee gaat (ik kom dan nog wel 2 daagjes, maar goed)
Die regels schijnen wel streng te wezen, maar goed! 't Is voor mij maar 2 dagen :wink:

Vaak wordt het ook overdreven .Ik ken mensen die gaan voor de gezelligheid en op zondag doen ze net of ze naar de kerk gaan, maar ze hebben hun zwemkleding onder hun zondagse kleding. en als ze naar de kerk zijn geweest, gaan ze door naar het strand en ze zorgen dat ze na de avonddienst weer op de camping zijn.... over schijnheiligheid gesproken.

Saskia
Majoor
Majoor

Berichtdoor Saskia » 24 jun 2008 12:44

pol schreef:
meissie88 schreef:M'n ouders doen 't meer voor m'n zusje dat ze daar heen gaan ;-) Omdat m'n zusje als enigste kind nog mee gaat (ik kom dan nog wel 2 daagjes, maar goed)

Vaak wordt het ook overdreven .Ik ken mensen die gaan voor de gezelligheid en op zondag doen ze net of ze naar de kerk gaan, maar ze hebben hun zwemkleding onder hun zondagse kleding. en als ze naar de kerk zijn geweest, gaan ze door naar het strand en ze zorgen dat ze na de avonddienst weer op de camping zijn.... over schijnheiligheid gesproken.

Da's wel triest ja... Ga dan naar een andere camping, als je geen regels wilt.

pol
Majoor
Majoor

Berichtdoor pol » 24 jun 2008 12:46

Saskia schreef:
pol schreef:

Da's wel triest ja... Ga dan naar een andere camping, als je geen regels wilt.

Is ook zo, slaat kant nog wal. Of ze doen een korte broek onder hun rok en als ze de camping afzijn, doen ze de rok uit, lijkt niet zo refo-achtig he als ze op het strand komen...

mickej
Verkenner
Verkenner

Berichtdoor mickej » 24 jun 2008 16:19

even voor de duidelijkheid ;-) dat zijn de bezoekers dus dat hoeft nog niks te zeggen over de beheerder.... :P en idd. ben je het niet met de regels eens kom dan gewoon niet! me zus is dr een keer geweest als recratieteam en hebt geweldig naar de zin gehad.
De mens is net een foto, als hij zich kan ontwikkelen wordt hij positief!

Rolf

Berichtdoor Rolf » 27 jun 2008 16:59

smArtjan
Luitenant
Luitenant
Contacteer:

Berichtdoor smArtjan » 28 jun 2008 11:45

keessie schreef:Lijkt me wel minder fijn! Dan kan je dus nooit naar de U.S.A of naar Australië ofzo. Naar Australië zou je eventueel nog met tussenstops kunnen werken denk ik.

Volgens mij kun je dan altijd nog op zoiets als een schip stappen...... :wink:
"UBI IUDICIA DEFICIUNT INCIPIT BELLUM"
Afbeelding

Kate Spade
Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Berichtdoor Kate Spade » 30 jun 2008 20:48

Dit jaar ga ik naar Frankrijk, een week in een huisje vlakbij Amiens. En vanuit Amiens ga ik een dag naar Parijs!!! :D Ik ben echt blij met deze vakantie!
Dus, dat.

Loucom
Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Berichtdoor Loucom » 30 jun 2008 22:13

Hmm leuk, heb het afgelopen 2 jaar elke zomer een zomertour gedaan met een vriendin. Aankomende donderdag gaan we met een kaart van ANWB voor €34.95 onbeperkt treinen 1 dag met 2 personen. Dit iets goedkoper maar heb kaarten al binnen.
Leef je droom.

Jo'tje
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Jo'tje » 30 jun 2008 22:18

Wij gaan as. zaterdag gezellig met z'n vieren plannen.
Niet van dag tot dag vastleggen natuurlijk, maar wel een beetje bekijken wat we sowieso willen doen en wat de mogelijkheden zijn :)
pobody's nerfect

Lalage
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor Lalage » 01 jul 2008 07:16

Loucom schreef:

Hmm leuk, heb het afgelopen 2 jaar elke zomer een zomertour gedaan met een vriendin. Aankomende donderdag gaan we met een kaart van ANWB voor €34.95 onbeperkt treinen 1 dag met 2 personen. Dit iets goedkoper maar heb kaarten al binnen.

Dan moet je wel erg veel treinen op een dag... tenzij je geen voordeelurenkaart hebt. Ik ga straks lekker met korting naar mijn werk, want in juli en augustus mag je ook voor 9 uur met 40% korting treinen als je een voordeelurenkaart hebt :)

marierose
Mineur
Mineur
Contacteer:

Berichtdoor marierose » 06 jul 2008 20:29

We hebben jaren achter elkaar in Nederland gecampeerd maar dan ook ieder jaar regen en dit waren we zo zat dat we vorig jaar vanuit de camping (een paar dagen ervoor met weersverwachtingen regen en storm enz. een last minute op internet gezocht) met de bus naar Spanje en het was goedkoper :idea: dan op een camping in hetzelfde plaatsje aan zee terwijl wij in een hotel zaten met volpension, eigen badkamer... We waren die regen zo zat dat we echt alleen strand, zee en zwembad hebben gezien... En we hebben het hotel eigenlijk vaak alleen voor het eten en het slapen want we nemen de bus en de trein en je komt een heel eind.. Dit jaar gaan we weer met de bus naar Spanje en gaan we wat langer en wat verder in Spanje en ook weer met de kinderen. De meeste mensen zeiden altijd houden de kinderen dat wel vol in de bus? Dat is juist zo grappig want ze vragen als we met onze eigen auto gaan na een half uur al of we er zijn en nu bij de Ardennen vragen ze waar of we zijn maar ze worden beziggehouden in de bus met tekenfilms en veel kinderen met gezinnen doen ze in 1 dezelfde bus. Het is een nachtje slecht slapen maar het scheelt zo'n 600 euro als we met het vliegtuig gaan in het zelfde hotel. We hebben het zelfs al gedaan toen de kinderen een jaar of 2 waren en dat ging nog beter want ze sliepen toen echt de hele nacht door.

Riannee
Verkenner
Verkenner

Berichtdoor Riannee » 06 jul 2008 21:45

Volgend jaar misschien weer naar Kenia!! :D
Hij houdt van mij, Hij houdt van jou, voor altijd en eeuwig! Hij is ondersteboven van jou!

liefie
Generaal
Generaal

Berichtdoor liefie » 07 jul 2008 06:56

Eindelijk hebben we besloten waar we heen gaan. Gran Canaria we gaan 11 of 15 dagen. Ik heb er echt al zin in lekker naar de zon!

MissF
Generaal
Generaal

Berichtdoor MissF » 07 jul 2008 10:39

Gaaf! Wij zijn toen met een motor en later met een auto het hele eiland rondgereden, was echt prachtig!
(al vond ik 8 dagen eigenlijk al te veel, het is niet zo groot)

Wij gaan over minder dan een week weg! Heerlijk dat idee. Ik heb nog nooit zo naar een vakantie uit gezien. Ik ben er gewoon helemaal aan toe volgens mij :)
Uw Woord is een Lamp voor mijn voet, en een Licht op mijn pad...

Terug naar “Archief”