Zwanger deel 4

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

paprikameisje2
Generaal
Generaal

Berichtdoor paprikameisje2 » 05 jul 2008 21:58

bij ons kwamen we erachter dat julia toen meer dan een dikke week achter was in de groei.. wat ze toen niet heeft ingehaald.. maar nu wel :lol:

een kindje hebben is gewoon een onbeschrijvelijk gevoel, wat neit in woorden is uit te drukken, vind ik! :oops: .. galateia.... khoop dat het voor jou ook snel mag zijn!!!

Galateia
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Galateia » 05 jul 2008 22:04

Dat komt wel goed :mrgreen:
Zolang de aarde kinderen geeft
die morgen moeten sterven
teveel zijn in hun eigen land
zullen zij hun namen kerven
in het hart van een vreemde

MissF
Generaal
Generaal

Berichtdoor MissF » 05 jul 2008 22:36

Nou, ik ben nooit zo'n echte moedergevoelens type geweest, en tot de eerste echo nog steeds niet. Na de eerste echo iets meer, maar nog niet fantastisch ofzo, maar sinds donderdagavond is het één en al moedergevoelens en verliefdheid op ons prachtige wondertje.
Ik zit me er nog elke minuut over te verbazen hoe dat kan. Ik vind zelfs mijn buikje mooi! Echt ongelooflijk, want ik ben helemaal niet zo'n moedertiepje,en ik vind dikke buiken bij anderen helemaal niet mooi.
en net, op de drukke kermis, was ik helemaal trots op mijn buik en mocht iedereen het zien.

Hoe raar kan een mens zijn :D
Uw Woord is een Lamp voor mijn voet, en een Licht op mijn pad...

essieee
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor essieee » 05 jul 2008 23:29

........straks ga je je nog verheugen op het geven van borstvoeding :wink:

Daphne
Kolonel
Kolonel
Contacteer:

Berichtdoor Daphne » 06 jul 2008 17:58

Memmem schreef:Mijn zwager heeft een ernstige schisis. Maar ze hebben bij beide kinderen geen 20 weken echo gedaan omdat ze niet bij voorbaat zich al zorgen wilden maken. (ze hebben 2 gezonde kinderen gekregen)

Veel ernstige afwijkingen komen ook op een andere manier aan het licht. Te langzaam of te snel groeien, te veel vruchtwater o.i.d.

Schisis slaat toch altijd een geslacht over?
Mijn schoonzus en op jonge leeftijd overleden zwager hebben/hadden ook allebei schisis.
Afbeelding

paprikameisje2
Generaal
Generaal

Berichtdoor paprikameisje2 » 07 jul 2008 08:03

MissF schreef:Nou, ik ben nooit zo'n echte moedergevoelens type geweest, en tot de eerste echo nog steeds niet. Na de eerste echo iets meer, maar nog niet fantastisch ofzo, maar sinds donderdagavond is het één en al moedergevoelens en verliefdheid op ons prachtige wondertje.
Ik zit me er nog elke minuut over te verbazen hoe dat kan. Ik vind zelfs mijn buikje mooi! Echt ongelooflijk, want ik ben helemaal niet zo'n moedertiepje,en ik vind dikke buiken bij anderen helemaal niet mooi.
en net, op de drukke kermis, was ik helemaal trots op mijn buik en mocht iedereen het zien.

Hoe raar kan een mens zijn :D

missf.. t kan echt goed komen hoor!! niemand had verwacht dat ik ooit zo tutmoeder ging worden... :oops: icl ikzelf.. na een week aantobben en aanmodderen.. hoor ik nu van iedereen dat ze niet verwacht hadden dat ik zo vreselijke tutmoeder ben... :oops: hoe kan een mens mega veranderen!

Daphne
Kolonel
Kolonel
Contacteer:

Berichtdoor Daphne » 07 jul 2008 08:36

Daphne schreef:Een vriendin van me moet trouwens ook één dezer dagen bevallen. Ben benieuwd, de vorige bevalling ging niet zo lekker. Te hopen, dat het nu goed gaat!

Gisteravond is ze eindelijk bevallen! (10 dagen over tijd). Alles is goed, ze hebben een meisje gekregen. :D
Afbeelding

Ansje
Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Berichtdoor Ansje » 07 jul 2008 09:24

Daphne schreef:
Daphne schreef:Een vriendin van me moet trouwens ook één dezer dagen bevallen. Ben benieuwd, de vorige bevalling ging niet zo lekker. Te hopen, dat het nu goed gaat!

Gisteravond is ze eindelijk bevallen! (10 dagen over tijd). Alles is goed, ze hebben een meisje gekregen. :D

Leuk Daphne! :wink:
Oordeelt niet, opdat gij niet geoordeeld wordt.

Merisja
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor Merisja » 07 jul 2008 10:41

Daphne schreef:
Memmem schreef:Mijn zwager heeft een ernstige schisis. Maar ze hebben bij beide kinderen geen 20 weken echo gedaan omdat ze niet bij voorbaat zich al zorgen wilden maken. (ze hebben 2 gezonde kinderen gekregen)

Veel ernstige afwijkingen komen ook op een andere manier aan het licht. Te langzaam of te snel groeien, te veel vruchtwater o.i.d.

Mijn schoonzus en op jonge leeftijd overleden zwager hebben/hadden ook allebei schisis.

Volgens mij niet, hoor. Mijn opa en oma hebben het, mijn moeder en haar broer (mijn oom) en mijn eigen broer ook. Dus dat is al drie geslachten lang. Alleen de kleinkinderen van mijn ouders tot nu toe nog niet en de kleinkinderen van mijn oom tot nu toe ook nog niet. Zijn eigen kinderen trouwens ook niet.

gempa
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor gempa » 07 jul 2008 10:42

Daphne schreef:

klinkt als een bakkerpraatje, volgens mij is dat genetisch niet mogelijk

Daphne
Kolonel
Kolonel
Contacteer:

Berichtdoor Daphne » 07 jul 2008 15:17

gempa schreef:
Daphne schreef:

klinkt als een bakkerpraatje, volgens mij is dat genetisch niet mogelijk

Bij tweelingen zeggen ze het ook altijd. En mijn schoonmoeder heeft dat omtrent schisis van de arts te horen gekregen toentertijd.
Afbeelding

Tuinfluiter
Majoor
Majoor

Berichtdoor Tuinfluiter » 07 jul 2008 17:28

Tis zeker jongetjes tijd?
Heb er weer een neefje bij sinds gisteravond :D
Al de zesde jongen in even tijd.

Daphne
Kolonel
Kolonel
Contacteer:

Berichtdoor Daphne » 07 jul 2008 17:33

Gefeliciteerd!

Ben net bij het dochtertje van onze vrienden wezen kijken. Ik had een kraampakket voor 10 dagen gemaakt, dus die wilde ik zo snel mogelijk afleveren. Heb het kindje ff snel gezien. Een heel mooi koppie! :)
Afbeelding

Tuinfluiter
Majoor
Majoor

Berichtdoor Tuinfluiter » 07 jul 2008 17:36

Dankje!
Leuk is dat he een kraampakket, heb het ook wel eens gedaan en het viel erg in de smaak bij ze.
Wel te begrijpen want elke dag een cadeautje uitpakken is ook leuk :mrgreen:

Daphne
Kolonel
Kolonel
Contacteer:

Berichtdoor Daphne » 07 jul 2008 18:27

Ja, idd!

De volgende die aan de beurt zijn om te bevallen is een collega van me, zij was gisteren uitgerekend. Dan nog iemand die ik ken, die zaterdag was uitgerekend en één die morgen is uitgerekend...
Afbeelding

Terug naar “Archief”