een kindje hebben is gewoon een onbeschrijvelijk gevoel, wat neit in woorden is uit te drukken, vind ik!

Moderator: Moderafo's
Memmem schreef:Mijn zwager heeft een ernstige schisis. Maar ze hebben bij beide kinderen geen 20 weken echo gedaan omdat ze niet bij voorbaat zich al zorgen wilden maken. (ze hebben 2 gezonde kinderen gekregen)
Veel ernstige afwijkingen komen ook op een andere manier aan het licht. Te langzaam of te snel groeien, te veel vruchtwater o.i.d.
MissF schreef:Nou, ik ben nooit zo'n echte moedergevoelens type geweest, en tot de eerste echo nog steeds niet. Na de eerste echo iets meer, maar nog niet fantastisch ofzo, maar sinds donderdagavond is het één en al moedergevoelens en verliefdheid op ons prachtige wondertje.
Ik zit me er nog elke minuut over te verbazen hoe dat kan. Ik vind zelfs mijn buikje mooi! Echt ongelooflijk, want ik ben helemaal niet zo'n moedertiepje,en ik vind dikke buiken bij anderen helemaal niet mooi.
en net, op de drukke kermis, was ik helemaal trots op mijn buik en mocht iedereen het zien.
Hoe raar kan een mens zijn
Daphne schreef:Daphne schreef:Een vriendin van me moet trouwens ook één dezer dagen bevallen. Ben benieuwd, de vorige bevalling ging niet zo lekker. Te hopen, dat het nu goed gaat!
Gisteravond is ze eindelijk bevallen! (10 dagen over tijd). Alles is goed, ze hebben een meisje gekregen.
Daphne schreef:Memmem schreef:Mijn zwager heeft een ernstige schisis. Maar ze hebben bij beide kinderen geen 20 weken echo gedaan omdat ze niet bij voorbaat zich al zorgen wilden maken. (ze hebben 2 gezonde kinderen gekregen)
Veel ernstige afwijkingen komen ook op een andere manier aan het licht. Te langzaam of te snel groeien, te veel vruchtwater o.i.d.
Schisis slaat toch altijd een geslacht over?
Mijn schoonzus en op jonge leeftijd overleden zwager hebben/hadden ook allebei schisis.
Daphne schreef:Memmem schreef:Mijn zwager heeft een ernstige schisis. Maar ze hebben bij beide kinderen geen 20 weken echo gedaan omdat ze niet bij voorbaat zich al zorgen wilden maken. (ze hebben 2 gezonde kinderen gekregen)
Mijn schoonzus en op jonge leeftijd overleden zwager hebben/hadden ook allebei schisis.
gempa schreef:Daphne schreef:Memmem schreef:Mijn zwager heeft een ernstige schisis. Maar ze hebben bij beide kinderen geen 20 weken echo gedaan omdat ze niet bij voorbaat zich al zorgen wilden maken. (ze hebben 2 gezonde kinderen gekregen)
klinkt als een bakkerpraatje, volgens mij is dat genetisch niet mogelijk
Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 18 gasten