Die opberdozen is met een deksel dus daar komt niet zo gauw stof in

Moderator: Moderafo's
ajl schreef:Tuinfluiter schreef:Hoe doen jullie dat dan de vloerbedekking dweilen??
Ik maak altijd een sopje van heet waten,een scheutje amonia en groene zeep. Vervolgens maak ik een dweil nat, maar wring het ook goed uit en wrijf ik ermee over de vloerbedekking. Een mop gebruik ik nooit, heb altijd het idee dat ik daarmee het vuil verspreid.
Dat ontkalken met schoonmaakazijn helpt bij mij maar matig, hoeveel gebruik je dan? Ik doe het altijd door heet water heen. Of doen jullie het er "puur"op.
Renee schreef:vloerbedekking dweilen![]()
![]()
maar ja ik ben ook een beetje een lapzwans in huis.
Meestal ga ik er snel door heen als ik weet dat er iemand komt.
Dus als je onverwacht bij mij op de stoep staat...![]()
Aan de andere kant...voor verjaardagen en vakanties wil ik het wel op orde hebben, dus misschien valt het nog wel iets mee. En de kamer wil ik wel altijd opgeruimd. Wil wel 1 plek in huis hebben waar het netjes is.
Heb vandaag gezogen, was hoognodig maar afgelopen dagen was het veel te warm, dan geniet ik liever van het mooie weer
pol schreef:ajl schreef:Tuinfluiter schreef:Hoe doen jullie dat dan de vloerbedekking dweilen??
Ik maak altijd een sopje van heet waten,een scheutje amonia en groene zeep. Vervolgens maak ik een dweil nat, maar wring het ook goed uit en wrijf ik ermee over de vloerbedekking. Een mop gebruik ik nooit, heb altijd het idee dat ik daarmee het vuil verspreid.
Dat ontkalken met schoonmaakazijn helpt bij mij maar matig, hoeveel gebruik je dan? Ik doe het altijd door heet water heen. Of doen jullie het er "puur"op.
Dat stinkt toch geweldig ammonia????? Tast het de vezels niet aan dan?
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 85 gasten