daarom , dat maakt het meestal juist interresant.
ik zou nooit alle meubels uit 1 serie kopen
Moderator: Moderafo's
Lalage schreef:@badeend: Als je bij ons naar binnen wilt kijken moet je even op mijn hyve kijken. Ik denk alleen niet dat wij geschikt zouden zijn voor VT wonen
LeChat schreef:Waarom hebben jullie deze eigenlijk gekocht, liefie, problemen met de vorige?liefie schreef:En ik ben weer helemaal blij met onze bank! hij zit nog lekkerder dan die andere
liefie schreef:Daarom ook en ik ben iemand die dan blijft bellen tot dat alles oke is en dat weten ze daar onderhand ook![]()
Maar goed ik hoop gewoon niet meer dat het nodig is.
keessie schreef:liefie schreef:Daarom ook en ik ben iemand die dan blijft bellen tot dat alles oke is en dat weten ze daar onderhand ook![]()
Maar goed ik hoop gewoon niet meer dat het nodig is.
Ja als je er recht op hebt moet je gewoon aanhouden. Juist aan klanten die denken van laat maar, daar verdienen ze flink aan.
dE bAdEeND schreef:Dit zijn foto´s van de site van vtwonen, maar als ik in mijn eigen huisje woon dan denk ik dat het hier wel op lijkt. Iets minder klassiek, iets meer romantischer:
88alries88 schreef:dE bAdEeND schreef:Dit zijn foto´s van de site van vtwonen, maar als ik in mijn eigen huisje woon dan denk ik dat het hier wel op lijkt. Iets minder klassiek, iets meer romantischer:
*afbeeldingen*
Badeend, zou je mij die foto's van VT wonen kunnen PBen?Het gaat vooral om de huiskamer, ik vind die zooo gaaf!
88alries88 schreef:Badeend, zou je mij die foto's van VT wonen kunnen PBen?Het gaat vooral om de huiskamer, ik vind die zooo gaaf!
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 37 gasten