huizen, tuinen, inrichtingen, hoe leef je?

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

gempa
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor gempa » 02 jul 2008 18:39

daarom , dat maakt het meestal juist interresant.
ik zou nooit alle meubels uit 1 serie kopen

Lalage
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor Lalage » 02 jul 2008 18:50

@badeend: Als je bij ons naar binnen wilt kijken moet je even op mijn hyve kijken. Ik denk alleen niet dat wij geschikt zouden zijn voor VT wonen ;)

liefie
Generaal
Generaal

Berichtdoor liefie » 02 jul 2008 19:16

onze spullen komen ook overal vandaan. Alleen alle lampjes en bloempotten enz had ik al voordat we een huis hadden gewoon omdat ik precies wist wat ik in ons huis had.
En omdat wij best lichte meubels hadden wilde ik graag een hele donkere vloer zodat het lekker opvalt. En dat roze komt door het schilderij wat boven onze hoekbank hangt dat hebben we eigenlijk als voorbeeld gehouden voor onze inrichting.
En ik ben weer helemaal blij met onze bank! hij zit nog lekkerder dan die andere

Kate Spade
Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Berichtdoor Kate Spade » 02 jul 2008 20:37

Lalage schreef:@badeend: Als je bij ons naar binnen wilt kijken moet je even op mijn hyve kijken. Ik denk alleen niet dat wij geschikt zouden zijn voor VT wonen ;)

De inrichtingen op VT-wonen verschillen heel erg van elkaar, het zijn niet allemaal inrichtingen volgens een bepaalde stijl ofzo.
Dus, dat.

LeChat
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor LeChat » 02 jul 2008 21:59

liefie schreef:En ik ben weer helemaal blij met onze bank! hij zit nog lekkerder dan die andere
Waarom hebben jullie deze eigenlijk gekocht, liefie, problemen met de vorige?
Gelijk hebben is wat anders dan gelijk krijgen

liefie
Generaal
Generaal

Berichtdoor liefie » 02 jul 2008 22:07

LeChat schreef:
liefie schreef:En ik ben weer helemaal blij met onze bank! hij zit nog lekkerder dan die andere
Waarom hebben jullie deze eigenlijk gekocht, liefie, problemen met de vorige?

WIj hadden deze bank hier voor ook maar die stof was heel grof en al was het voor intensief gebruik na een paar weken moesten er al nieuwe hoezen gebracht worden omdat er draden uitstaken (en we zaten er amper op en hebben geen huisdieren)
Toen heel veel gedoe over en weer geweest en toen heb ik het zover gekregen dat we een hele nieuwe bank kregen en 2 kwaliteiten betere stof :mrgreen: Alleen zijn we nu heel benieuwd hoe deze stof het gaat doen.

LeChat
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor LeChat » 02 jul 2008 22:22

Ah, dat was dan minder, maar wel super dat je ze zover gekregen hebt! Inderdaad maar afwachten nu... maar als de structuur anders is kan het best 'ns meevallen.
Gelijk hebben is wat anders dan gelijk krijgen

liefie
Generaal
Generaal

Berichtdoor liefie » 03 jul 2008 05:58

Daarom ook en ik ben iemand die dan blijft bellen tot dat alles oke is en dat weten ze daar onderhand ook :lol:
Maar goed ik hoop gewoon niet meer dat het nodig is.

keessie
Sergeant
Sergeant

Berichtdoor keessie » 03 jul 2008 15:10

liefie schreef:Daarom ook en ik ben iemand die dan blijft bellen tot dat alles oke is en dat weten ze daar onderhand ook :lol:

Ja als je er recht op hebt moet je gewoon aanhouden. Juist aan klanten die denken van laat maar, daar verdienen ze flink aan.
Stap voor stap, weer een stapje verder.

DonWoozy
Sergeant
Sergeant

Berichtdoor DonWoozy » 03 jul 2008 15:26

keessie schreef:
liefie schreef:Daarom ook en ik ben iemand die dan blijft bellen tot dat alles oke is en dat weten ze daar onderhand ook :lol:

Ja als je er recht op hebt moet je gewoon aanhouden. Juist aan klanten die denken van laat maar, daar verdienen ze flink aan.

precies en daardoor kunnen ze ook GEMAKKELIJK veroorloven een nieuwe bank te leveren!

88alries88
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor 88alries88 » 04 jul 2008 11:00

dE bAdEeND schreef:Dit zijn foto´s van de site van vtwonen, maar als ik in mijn eigen huisje woon dan denk ik dat het hier wel op lijkt. Iets minder klassiek, iets meer romantischer:

Afbeelding

Badeend, zou je mij die foto's van VT wonen kunnen PBen? :oops: Het gaat vooral om de huiskamer, ik vind die zooo gaaf!
As long as You loved me, there's no mountain I can't climb!

Kate Spade
Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Berichtdoor Kate Spade » 04 jul 2008 11:55

88alries88 schreef:
dE bAdEeND schreef:Dit zijn foto´s van de site van vtwonen, maar als ik in mijn eigen huisje woon dan denk ik dat het hier wel op lijkt. Iets minder klassiek, iets meer romantischer:

*afbeeldingen*

Badeend, zou je mij die foto's van VT wonen kunnen PBen? :oops: Het gaat vooral om de huiskamer, ik vind die zooo gaaf!

Ik weet niet echt hoe het bedoelt? Ik bedoel, ik wil altijd wel wat pb'en als ik er een ander mee kan helpen, maar ik kan deze foto's niet "losmaken" ofzo... het is een filmpje met allemaal foto's achter elkaar. Op de site van vt wonen, kan je via "binnenkijken" nog meer inrichtingen bekijken.
Dus, dat.

Harm-J
Majoor
Majoor

Berichtdoor Harm-J » 04 jul 2008 11:58

88alries88 schreef:Badeend, zou je mij die foto's van VT wonen kunnen PBen? :oops: Het gaat vooral om de huiskamer, ik vind die zooo gaaf!

88alries88, je kunt van de foto van de woonkamer een printscreen maken op het moment dat die voorbij komt. Druk even op de knop printscreen, vervolgens open je paint, dan Ctrl + V en daar is de foto.
Het is ons maar geleend, de vele mooie dingen.
Ons onbetwistbaar eigendom, zijn de herinneringen.

88alries88
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor 88alries88 » 04 jul 2008 12:06

Oh ja..gewoon printscreen natuurlijk! :oops:

En Badeend, heb ze ontdekt op de site! Tnx!
As long as You loved me, there's no mountain I can't climb!

MissF
Generaal
Generaal

Berichtdoor MissF » 04 jul 2008 19:11

Op zich vind ik dat ook supermooi, maar ik vind mezelf een beetje jong voro zoiets. Dat is meer iets voor mijn ouders. Of mijn oma, die heeft een beetje zoiets, alleen dan met donkerder meubels.
Ik ben zelf nog zo van: ik ben jong, dus mag het wel iets moderner nog.
Uw Woord is een Lamp voor mijn voet, en een Licht op mijn pad...

Terug naar “Archief”