Moderator: Moderafo's
ChupaChups schreef:Ik zet zometeen een wasje aan, ruim wat spullen op, misschien nog stoffen en dan wat voor de studie doen.
Hoe vaak dweilen jullie per week?
Ik lees zo vaak over dweilen...dat is bij mij nooit zo snel nodig eigenlijk. Eén keer in de 2 weken ofzo. (we lopen niet met schoenen binnen)
Saskia schreef:Haha, ik heb het wel eens eerder gezegd geloof ik, ik dweil zelfs de vloerbedekking
Bij mij banjert iedereen naar binnen, in de gang en de keuken ligt zeil, dus dat is makkelijk vegen en dweilen. Dat doe ik meest iedere dag, of als het rustig is geweest sla ik een dag over. De vloerbedekking in de andere kamers doe ik een keer per 2 weken, als je dat goed zuigt scheelt het ook een heleboel.
Saskia schreef:Nou, ik maak het ook niet drijfnat, want dan duurt het idd lang. Maar ik zorg gewoon dat ik even niet in die kamer hoef te zijn, met een half uurtje is het wel droog, dus dat is best te doen.
en refowebben*Annet* schreef:helemaal met je eensch!!!
een opgeruimd huis scheelt de helft. Boven is het best wel een rommel en daar dacht ik: ik mag hier wel weer es wat doen. Boeien, ik doe de deur dicht en ze slapen er net zo lekker! Laat mij maar forummen of naaien of wat ook! Heb onderhand al een dagtaak aan mijn was en kinders bezig houden.
*Annet* schreef:helemaal met je eensch!!!
een opgeruimd huis scheelt de helft. Boven is het best wel een rommel en daar dacht ik: ik mag hier wel weer es wat doen. Boeien, ik doe de deur dicht en ze slapen er net zo lekker! Laat mij maar forummen of naaien of wat ook! Heb onderhand al een dagtaak aan mijn was en kinders bezig houden.
Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 74 gasten