Acire schreef:Whaha. Dat vind ik dan wel weer overdreven
Natuurlijk eet je van een bordje. Maar je mag er toch wel kriebels van krijgen dat mensen een bordje van 5 euro niet genoeg kwaliteit vinden, en een bordje van 30 euro willen? En dat de kleur dan ook nog heel precies komt?
Of dat mensen een pan van de kringloop winkel niet goed genoeg vinden, en dat het dan een 30x zo duur ding moet zijn?
Windekind reageert ook niet op burgerlijkheid, maar wel op het drukmaken over dat soort onzin.
Ik ben het met haar eens ook. Ik snap juist niet dat mensen zo mekkeren over kwaliteit, terwijl je van een goedkoop bord, en uit een goedkope pan net zo goed lekker kunt knagen![]()
BTW, ik ken windekind een heel klein beetje, zij is juist niet het type wat jij omschrijft, als ik het goed heb
Tuurlijk is het overdreven, maar ik ben niet de enige die overdrijft. Niemand geeft ring die om advies vroeg, de tip om borden van E 30,- in plaats van van E 5,- te kopen of dertigmaal duurdere pannen dan zoals je die bij de kringloop kunt vinden. Ach, wie heeft het hier nu over kleuren van pannen en handdoeken? Alleen Boer Piet wil alles graag wit.
Ring vraagt gewoon om advies, dat mag toch?
En tja, jij wilt graag knagen *gniffel* uit een goedkope pan: grote kans dat jij dan wat vaker knaagpannen moet kopen dan mensen die uit een wat duurdere, kwalitatief betere pan hun boontjes opscheppen. Even goede vrienden toch?
Windekind had het over pannen en handdoeken, en ze kreeg er 'de kriebels van' en ze vroeg zich af 'waar men zich al niet druk om kon maken' waarmee ze het deed voorkomen als bekrompen en daarmee als kleinburgerlijk.
Enfin, misschien wil windekind even beschrijven wat voor type ze is