*Annet* schreef:ik hou van een koe, dus vandaar dat ie in mijn raam staat. Die rode plant is niet echt mijn ding, maar ja, die kreeg ik en ooit gaat ie wel dood.![]()
Gij zult de bromelia niet doodlaten gaan!

Verder leuke foto's.
Moderator: Moderafo's
*Annet* schreef:ik hou van een koe, dus vandaar dat ie in mijn raam staat. Die rode plant is niet echt mijn ding, maar ja, die kreeg ik en ooit gaat ie wel dood.![]()
*Annet* schreef:hoeveel liter water moet ik ze per dag geven?
liefie schreef:onze slaap kamer is zo goed als af! morgen ga ik vloerbedekking uitzoeken en bespreken wanneer ze het komen leggen.
Morgen ga ik ook gelijk even langs onze hypotheekadviseur om te vragen of we de dakkapel via onze hypotheek kunnen doen. En gelijk even langs de gemeente om te vragen of we een bouwvergunning aan moeten vragen.
Weet trouwens iemand of je een verwarmingsketel in een inbouwkast kan zetten?
MissF schreef:liefie schreef:onze slaap kamer is zo goed als af! morgen ga ik vloerbedekking uitzoeken en bespreken wanneer ze het komen leggen.
Morgen ga ik ook gelijk even langs onze hypotheekadviseur om te vragen of we de dakkapel via onze hypotheek kunnen doen. En gelijk even langs de gemeente om te vragen of we een bouwvergunning aan moeten vragen.
Ons werd het nu afgeraden. Die van ons hangt in de zolderkamer. Maar ik vind dat lelijk, nu het studeerkamer gaat worden. Maar er moet genoeg zuurstof enzo bij kunnen ofzoiets.
maar volgens mij is dat onzin, want mijn ouders hadden in hun vorige huis (uit 1998, dus best heel nieuw), dat ding sowieso in een inbouwkast hangen. Ze hadden een speciale kast voor de ketel en de wasmachine/droger. Dus het zal vast wel kunnen
liefie schreef:MissF schreef:liefie schreef:onze slaap kamer is zo goed als af! morgen ga ik vloerbedekking uitzoeken en bespreken wanneer ze het komen leggen.
Ons werd het nu afgeraden. Die van ons hangt in de zolderkamer. Maar ik vind dat lelijk, nu het studeerkamer gaat worden. Maar er moet genoeg zuurstof enzo bij kunnen ofzoiets.
maar volgens mij is dat onzin, want mijn ouders hadden in hun vorige huis (uit 1998, dus best heel nieuw), dat ding sowieso in een inbouwkast hangen. Ze hadden een speciale kast voor de ketel en de wasmachine/droger. Dus het zal vast wel kunnen
Nu je dat zegt mijn ouders hebben een huis van 2005 en daar is hij in een soort inloopkast gehangen op de overloop en die deur is eigenlijk altijd dicht dus het zal best kunnen ik ga het morgen gewoon even navragen.
Bij ons hangt hij in de bijkeuken daaronder staat het oud papier lege flessen en de stofzuiger staat er en vind het gewoon lelijk en rommelig.
En dan is het gewoon netjes strak
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 27 gasten